کد خبر: 92589
A

خاخام‌های یهودی و سفیر آمریکا برای شفای ترامپ نماز خواندند/عکس

بزرگ‌ترین خاخام‌های یهودی به همراه "دیوید فریدمن" سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی روز دوشنبه برای شفای دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که به بیماری کووید – ۱۹ مبتلاست، در جریان برگزاری عید یهودی در کنار دیوار براق (ندبه) در بیت‌المقدس نماز خواندند و نام رییس جمهوری آمریکا را ذکر کردند.

خاخام‌های یهودی و سفیر آمریکا برای شفای ترامپ نماز خواندند/عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از فرانس 24 ساموئل رابینویچ خاخام دیوار غربی که مقدس‌ترین مکان برای نماز نزد یهودیان به شمار می‌رود در این باره گفت: آن کسی که به اجدادمان؛ ابراهیم، اسحاق، یعقوب، موسی، هارون، داود و سلیمان برکت داد، میخواهیم که برای دونالد پسر فِرد، شفا بفرستد.

رابینویچ پس از این دعا، برای شفای تمامی بیماران دعاهای سنتی را خواند و فریدمن به همراه دو خاخام بزرگ سرزمین‌های اشغالی "آمین" گفتند.

همچنین تمامی یهودیان امروز در جشن همزمان با عید سوکُّوت یا جشن سایه‌بان‌ها شرکت کردند.

دیوید فریدمن سفیر آمریکا در تل آویو

همزمان با آن که رژیم صهیونیستی با افزایش شدید مبتلایان به ویروس کرونا روبروست، مراسم امسال این جشن به صورت گسترده‌ای کاهش یافته بود.

فریدمن نیز در توئیتی اعلام کرد: در جشن سکّوت که همه ساله هزاران تن شرکت می‌کردند، امسال تنها ۲۰ نفر حضور داشتند.

سوکوت جشنی است به مناسبت خروج بنی اسرائیل از مصر، به معنای بیرون آمدن از خانه بندگی به سایه‌بان آزادی است.

ترامپ یازدهم مهرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد که تست‌های تشخیصی انجام گرفته از او و ملانیا همسرش، مثبت است و دوره قرنطینه خود را آغاز می‌کنند وی سپس به دنبال وخامت بیماری به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر