کد خبر: 92601
A

مشاور قالیباف چگونه لغو جلسه سران قوا را پیش بینی کرد؟

ماجرای لغو شدن جلسه سران قوا توسط روحانی جدیدترین بازی تیم رسانه‌ای قالیباف را روشن کرد. ناشی گری اطرافیان قالیباف خیلی زود دست آنها را رو کرد و حالا رییسشان را هم در مظان این اتهام قرار داده‌اند که تعمدا به دیدار بیماران کرونایی رفته تا رییس جمهور جلسه فردا را لغو کند

مشاور قالیباف چگونه لغو جلسه سران قوا را پیش بینی کرد؟
به گزارش دیده بان ایران، ساعتی قبل خبرگزاری فارس خبر داد که جلسه سران قوا که وعده برگزاری اش را ظهر امروز قالیباف به بخش درمان بیمارستان امام خمینی داده بود لغو شده است. 

 

کانال خبری امتداد نزدیک به حزب اتحاد ملت درباره لغو این جلسه نوشت: ماجرای لغو شدن جلسه سران قوا توسط روحانی جدیدترین بازی تیم رسانه‌ای قالیباف را روشن کرد.

 

ناشی گری اطرافیان قالیباف خیلی زود دست آنها را رو کرد و حالا رییسشان را هم در مظان این اتهام قرار داده‌اند که تعمدا به دیدار بیماران کرونایی رفته تا رییس جمهور جلسه فردا را لغو کند و حالا آنها موج‌سواری‌شان را شروع کنند. برای چه کسی؟ رییس فعلی مجلس و آرزومند و دوستدار همیشگی پست ریاست جمهوری یعنی محمد باقر قالیباف!

 

محمد صالح مفتاح یکی از اعضای تیم رسانه‌ای قالیباف بود که خیلی زود برنامه را لو داد. او در ابتدا توییت کرد:«امروز ⁧#قالیباف⁩ به میان#مدافعان_سلامت⁩ و بیماران کرونایی رفت و اعلام کرد فردا جلسه با سران قوا دارد. به نظر شما واکنش ⁧#روحانی⁩ چه خواهد بود؟»

 

چند ساعت  بعد خبر آمد روحانی جلسه را لغو کرده و این بار مفتاح توییت کرد:«همان‌طور که درست حدس زدید، آقای روحانی در واکنش به حضور آقای ⁧#قالیباف⁩ در بیمارستان، اعلام کرد در جلسه فردا شرکت نمی‌کند.غیر از این بود، باید تعجب می‌کردیم.علی برکة الله!»

 

با توجه به سفرهای نمایشی رئیس قوه مقننه و همچنین قرنطینه رئیس جمهور به نظر می رسد مناقشه سران قوا وارد مرحله جدیدی شده باشد.

 

سران مملکتی که دو راس آن در حال بازید یا نظارت میدانی هستند و یک سر دیگرش که برآمده رای مردم است، گوشه نشینی را در پیش گرفته است./ دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • داوود

    کارهای قالیباف نمایشیه ؟ باشه کار های روحانی نمایشی نیست چون هر روز داره علنی اقتصاد کشور رو نابود میکنه

ارسال نظر