کد خبر: 92659
A

بشار اسد: "اردوغان" آتش جنگ قره باغ را روشن کرد/ آنها می خواهند آنجا هم شبیه سوریه شود

بشار اسد در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه از تروریست‌ها در سوریه، لیبی وآذربایجان حمایت می‌کند. رییس جمهوری سوریه با بیان اینکه دمشق می‌تواند ثابت کند ترکیه مبارزان خود را از سوریه به قره باغ می‌فرستد گفت: اردوغان در مناطق مختلف جنگ به راه می‌اندازد تا حواس افکار عمومی در ترکیه را از تمرکز بر رفتار خود به ویژه پس از رابطه جنجالی وی با داعش در سوریه پرت کند.

بشار اسد: "اردوغان" آتش جنگ قره باغ را روشن کرد/ آنها می خواهند آنجا هم شبیه سوریه شود

به گزارش دیده بان ایران؛ بشار اسد در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه از تروریست‌ها در سوریه و لیبی حمایت می‌کند.

اسد با اشاره به آغاز درگیری‌ها در قره باغ بین باکو و ایروان افزود: اردوغان آغازگر و تحریک کننده اصلی درگیری اخیر در ناگورنو- قره باغ بین آذربایجان و ارمنستان است. 

رییس جمهوری سوریه با بیان اینکه دمشق می‌تواند ثابت کند ترکیه مبارزان خود را از سوریه به قره باغ می‌فرستد گفت: اردوغان در مناطق مختلف جنگ به راه می‌اندازد تا حواس افکار عمومی در ترکیه را از تمرکز بر رفتار خود به ویژه پس از رابطه جنجالی وی با داعش در سوریه پرت کند. 

اسد اضافه کرد که داعش از طریق ترکیه نفت سوریه را به فروش می‌رساند، همچنین از تروریست‌های دیگر کشورها در سوریه و لیبی استفاده می کند، بنابراین بدیهی و بسیار محتمل است که آنها در حال استفاده از همین روش در قره باغ هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر