کد خبر: 92660
A

اخاذی و آزار اذیت ۳۰ دختران جوان با وعده بازیگر شدن در فسا

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مردی 34 ساله در شهرستان فسا که وعده نقش‌های کلیدی در کنار بازیگران معروف از دختران جوان، 350 میلیون اخاذی می‌کرد خبر داد.​

اخاذی و آزار اذیت ۳۰ دختران جوان با وعده بازیگر شدن در فسا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مردی 34 ساله در شهرستان فسا که با ایجاد صفحه اینستاگرامی و وعده نقش‌های کلیدی در کنار بازیگران معروف از دختران جوان، 350 میلیون اخاذی می‌کرد خبر داد.

سرهنگ "حشمت سلیمانی"  در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتا مبنی بر اینکه در اینستاگرام با صفحه آموزش و جذب بازیگری آشنا شده و پس از مدتی با وعده‌های مختلف از قبیل نقش‌های کلیدی در کنار بازیگران معروف از وی اخاذی شده است که موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و بررسی‌هاى لازم مشخص شد متهم با ورود به شبکه‌های اجتماعی و سوء استفاده از احساسات دختران جوان، خود را کارگردان معرفی و با استفاده از همین موضوع، اقدام به اخاذی از آنان می‌‌‌کرده است.

سرهنگ "سلیمانی" ادامه داد: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم به هویت معلوم در شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

اخاذی از دختران جوان با وعده بازیگر شدن در فسا

این مقام سایبری گفت: با بررسی‌های تکمیلی و ادله‌های دیجیتالی مشخص شد متهم به همین شگرد از 30 دختر جوان، مبلغ 350 میلیون اخاذی کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوءاستفاده از مصادیق مختلف، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد تمایل دارند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند، افزود: سودجویان و کلاهبرداران از طعمه‌های خود می‌خواهند که تن به خواسته‌های شیطانی آن‌ها داده و اگر این کار را انجام ندهند، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی طعمه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر