کد خبر: 92669
A

نماینده مجلس: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه تصویب می شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس گفت: طرح مذکور در نوبت اعلام وصول در هیئت رییسه مجلس و صحن علنی است و احتمالا این طرح در آبان ماه سال جاری به تصویب نهایی مجلس برسد.

نماینده مجلس: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه تصویب می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ علی حدادی، سخنگوی کمیسیون شور‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون به پایان رسید و برای بررسی نهایی در صحن به هیات رئیسه مجلس ارسال شده است.


وی ادامه داد: طرح مذکور در نوبت اعلام وصول در هیئت رییسه مجلس و صحن علنی است و احتمالا این طرح در آبان ماه سال جاری به تصویب نهایی مجلس برسد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح اصلاح قانون انتخابات هیچ نگاه حزبی یا جریانی به آن نگاه نشده است و وقتی گفته می‌شود نامزد‌ها باید ۸ سال در یک مسئولیت مهم تجربه داشته باشند یا اینکه حداقل ۴۵ سال سن داشته باشند برای پختگی لازم جهت مدیریت امور کشوری است.

حدادی در پایان بیان داشت: درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مشورت‌های لازم را کمیسیون از متخصصین امر گرفته شده است اما ممکن است این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تغییراتی داشته باشد که این مهم بستگی به نظر نمایندگان مجلس دارد.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر