کد خبر: 92704
A

واعظی: مگر بیکارم کاندیدای ریاست جمهوری باشم!

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره علت لغو جلسه سران قوا از سوی رییس‌جمهور و حواشی آن اظهار داشت: اساس موضوعاتی که مربوط به سران قوا می‌شود در چهار شورای عالی مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرد؛ در جلسه شورای عالی امنیت ملی نیز مباحث در حضور سران سه قوه مطرح می‌شود؛ گاهی مضاعف بر آن جلساتی میان سه قوه نیز برگزار می‌شود نمی‌دانم چرا اینطور شده که یک جلسه حالا به هر دلیلی برگزار نشده آن هم بر اساس پروتکلی، چنین ادبیاتی از سوی برخی مطرح می‌شود ضمن اینکه ابتدا از طرف خود مجلس اطلاع رسانی شد. وی افزود: اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. تعداد نمایندگانی که الفاظ نامناسب به کار می‌گیرند در این دوره زیاد شده است‌.

واعظی: مگر بیکارم کاندیدای ریاست جمهوری باشم!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره علت لغو جلسه سران قوا از سوی رییس‌جمهور و حواشی آن اظهار داشت: اساس موضوعاتی که مربوط به سران قوا می‌شود در چهار شورای عالی مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرد؛ در جلسه شورای عالی امنیت ملی نیز مباحث در حضور سران سه قوه مطرح می‌شود؛ گاهی مضاعف بر آن جلساتی میان سه قوه نیز برگزار می‌شود نمی‌دانم چرا اینطور شده که یک جلسه حالا به هر دلیلی برگزار نشده آن هم بر اساس پروتکلی، چنین ادبیاتی از سوی برخی مطرح می‌شود ضمن اینکه ابتدا از طرف خود مجلس اطلاع رسانی شد.

وی افزود: اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. تعداد نمایندگانی که الفاظ نامناسب به کار می‌گیرند در این دوره زیاد شده است‌. 

رییس دفتر رییس جمهور اضافه کرد: هنوز زمان زیادی به انتخابات مانده و امروز برخی به اسم رسیدگی به مشکلات سفرهایی می‌روند و حرف‌هایی به مردم می‌زنند که انتظارات را بالا می‌برد. شما بیینید همین افراد در گذشته مسئولیت داشتند و حامی دولتی بودند که هیچ کدام از این کارها را انجام نداد. 

واعظی گفت: در حالی‌که لوایح زیادی در مجلس باقی مانده نمایندگان به دنبال طرح‌های جدید دیگری هستند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خیر، مگر من بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم!

وی درباره احتمال ائتلاف حزب اعتدال و توسعه با اصلاح‌طلبان در انتخابات  هم گفت: خیلی زمان تا موقع انتخابات مانده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر