کد خبر: 92954
A

درخواست جمهوری خود مختار قره‌باغ از ایران، روسیه و ارمنستان برای مقابله با تروریسم

پارلمان منطقه خود مختار آرتساخ(قره باغ ) از ایران، روسیه و ارمنستان درخواست کرد که مرکز مشترکی برای مبارزه با تروریسم تشکیل دهند. در طی چند هفته گذشته دولت ترکیه و آذربایجان تروریست های اسلامگرای ترک و عرب را به منطقه قره باغ اعزام کردند. گروه های تندرو قوم گرا و اسلام گرا معتقدند قره باغ خاک اسلام است و ساکنان فعلی آن باید از این سرزمین حذف شوند

درخواست جمهوری خود مختار قره‌باغ از ایران، روسیه و ارمنستان برای مقابله با تروریسم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از اسپوتنیک، پارلمان منطقه آرتساخ (قره باغ)  در بیانیه ای از ارمنستان، روسیه و جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد که مرکز مشترکی برای مبارزه با تروریست های بین المللی که وارد این منطقه شده اند، تشکیل دهند.

در این بیانیه آمده است که پارلمان قره باغ از مقامات ارمنستان، روسیه و ایران درخواست می کند که به کارگیری مجموعه های تروریستی در قره باغ و تعرض نظامی به این منطقه را محکوم کنند و مرکز مشترکی برای مبارزه با تروریست هایی که وارد این منطقه شدند، تاسیس کنند.

در این بیانیه با تاکید بر صلح و امنیت بین المللی و همکاری مفید میان کشورهای منطقه برای مقابله با تروریسم، ادعا شده است که برخی تروریست های بین المللی و مجموعه های تندرو از سوریه و عراق و لیبی به کمک ترکیه وارد این منطقه شده اند.

بنا بر این گزارش؛ در طی چند هفته گذشته دولت ترکیه و آذربایجان تروریست های اسلامگرای ترک و عرب را به منطقه قره باغ اعزام کردند. گروه های تندرو قوم گرا و اسلام گرا معتقدند قره باغ خاک اسلام است و ساکنان فعلی آن باید از این سرزمین حذف شوند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    خجالت هم خوب چیزیه طرف رفته نشسته خاک یک کشور دیگه کلی آدم بی گناه رو سلاخی کرده انواع تروریستها رو از جاهای مختلف آورده بعد میگه ایران به ما در مبارزه با تروریسم کمک کنه. لامصب برو جلو آینه خود تروریست رو ببین. متاسفم به ایران که داره در دام روسیه میافته و رسما از یک گروه غاصب حمایت میکنه. ایران نباید طرف ارمنستان رو بگیره چون این روسیه آخرش کنار ایستاده و ایران رو به مرور وارد جنگ خواهد کرد و این دفعه واقعا نمیتونه مثل جاهای دیگه بزنه در بره. در این اوضاع بد اقتصادی روسیه دوباره دنبال دوشیدن ایرانه و این دفعه با اسم رمز ارمنستان. خداییش بسه دیگه کم وارد بازی این روسیه بشید چون هدف بعدی روسیه خود ایرانه فقط داره پازلش رو تکمیل میکنه

ارسال نظر