کد خبر: 92983
A

احمدی‌نژاد و علم الهدی چرا از اراذل و اوباش امنیتی می گویند؟

احمدی‌نژاد در یک گفت وگو درباره بخشهایی از پشت صحنه حوادث انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ سخن گفت.

احمدی‌نژاد و علم الهدی چرا از اراذل و اوباش امنیتی می گویند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محموداحمدی‌نژاد، رئیس دولت دهم در گفت و گویی که ساعتی قبل کانال تلگرامی او منتشر کرده است می گوید: سال ۸۸ اراذل و اوباش سازمان یافته توسط گروه امنیتی جوری جلوه می‌دادند که انگار کل ایران در التهاب است. مثل همان چیزی که در قتل های زنجیره ای، در دولت آقای خاتمی اتفاق افتاد!

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد هم روز جمعه در دیدار با اعضای فراکسیون محرومیت زدایی مجلس گفته بود: «ما یک ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر مشهد را راه‌اندازی کردیم و بسیاری از جوانانی که به خاطر فقر و محرومیت اوباش محله بودند با کار فرهنگی، بسیجی محل شدند و جلوی بسیاری از اغتشاشات را گرفتند.»

پیشتر شهید سردار همدانی هم در رابطه با اعتراضات پس از انتخابات سال ۸۸ گفته بود «کار اطلاعاتی اقدامی انجام دادیم که در تهران صدا کرد. ۵ هزار نفر از کسانی که در آشوبها حضور داشتند ولی در احزاب و جریانات سیاسی حضور نداشتند بلکه از اشرار و اراذل بودند را شناسایی کردیم و در منزلشان کنترلشان میکردیم. روزی که فراخوان میزدند اینها کنترل میشدند و اجازه نداشتند از خانه بیرون بیایند. بعد اینها را عضو گردان کردم. بعداً این سه گردان نشان دادند که اگر بخواهیم مجاهد تربیت کنیم باید چنین افرادی که با تیغ و قمه سروکار دارند را پایکار بیاوریم. یکی از اینها فردی بود به نام ستاری. این ستاری وقتی به جمعیت زد جانباز ۷۰ درصد شد و بعد هم به شهادت رسید.»

اظهارت اخیر محمود احمدی نژاد درباره اعتراضات سال ۸۸ در حالی منتشر می شود که او مشخصاً توضیح نداده است که اراذل و اوباش سازمان یافته توسط کدام نهادهای امنیتی تربیت شده اند. اما هر چه که هست به نظر می رسد او باردیگر قصد دارد فضا را برای بازگشتش به عرصه انتخابات مهیا کند.

منبع: مدآرا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر