کد خبر: 93031
A

فعال سیاسی اصولگرا: منتظر تصمیم قالیباف و رئیسی برای حضور در انتخابات هستیم

چهره سیاسی اصولگرا گفت: اصل تعدد کاندیداها، چیز خوبی است بنابراین از اینکه تعدد کاندیدا وجود دارد باید خوشحال باشیم چرا ناراحت؟!

فعال سیاسی اصولگرا: منتظر تصمیم قالیباف و رئیسی برای حضور در انتخابات هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ «ناصر ایمانی»، چهره سیاسی اصولگرا، در این باره که بسیاری از چهره‌های سیاسی اصولگرا، تعدد کاندیداها برای ورود به انتخابات 1400 را برای روند وحدت جریان اصولگرایی، آسیب‌زا می‌دانند، گفت: از نظر بنده در جریان اصولگرایی تعدد وجود دارد. اگر بخواهیم براساس گفته‌هایی که در این باره مطرح می‌شود قضاوت کنیم  به هر روی، هر کسی بنا بر دلایلی ممکن است کاندیدا شدنش را رد نکند اما در عین حال تاکنون، هیچ کس هم تایید نکرده که یقینا، می خواهد کاندیدا شود.

او افزود: علاوه بر اصولگرایان، در جبهه اصلاح طلبان از این گونه بحث ها مطرح است که چه کسانی کاندیدا شوند و در میان اصلاح طلبان هم تعدد وجود دارد؛ منتهی نام آن را تعدد نمی گذاریم چراکه در مرحله عمل و در زمان ثبت نام کاندیداها مشخص می شوند ضمن اینکه هر چه تعدد کاندیدا وجود داشته باشد، نخست باید این نکته را در نظر گرفت که همه این کاندیداها وارد صحنه رقابت نخواهند شد چراکه به هر حال شورای نگهبان در نهایت، 4 یا 5 نفر را تایید می کند و قرار نیست 30 نفر را تأیید کند. از این رو در شورای نگهبان مشخص و محدود خواهد شد.

ایمانی ادامه داد: اصل تعدد کاندیداها، چیز خوبی است اگر در کشور ما چه از طیف اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل و غیره، 30 نفر داشته باشیم که در این شرایط ویژه کشور، خودشان را آماده اداره کشور بدانند، باید خوشحال باشیم چراکه تصور می‌کردیم هیچ‌کس حاضر نیست پا به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری بگذارد و این صحنه پرآشوب را بخواهد، اداره کند بنابراین از اینکه تعدد کاندیدا وجود دارد باید خوشحال باشیم چرا ناراحت؟!

این چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: همین که بسیاری از افراد برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی می کنند، بسیار مهم است چراکه به هر حال آنها از مردم عادی نیستند و از افرادی هستند که حداقل سوابق مختصری از مدیریت در کشور در کارنامه داشتند که بدین گونه، اشتیاق برای حضور دارند.

او گفت: از سوی دیگر شورای نگهبان به تعبیری در نهایت کاندیداها را الک خواهد کرد و 4، 5 نفر را تایید می کند.

ایمانی در پاسخ به این سوال که آیا با آقایان رییسی و قالیباف درباره حضور در انتخابات صحبتی شده یا خیر؟ اشاره کرد: تاکنون که آقایان رییسی و قالیباف اعلام آمادگی نکرده اند و باید منتظر تصمیم آنها بود.

منبع: برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر