کد خبر: 93061
A

فیلم / جبرئیل با اخبار انقلاب اسلامی ایران حضرت زهرا (س) را آرام می‌کرد/اولین خبر خوش در تاریخ اسلام؛ انقلاب اسلامی است/ حجت الاسلام محمد شجاعی کیست؟

روز گذشته کلیپی یک دقیقه ای در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن یک کارشناس مذهبی درباره ظهور امام زمان می گوید: از زمان تولد پیغمبر؛ انقلاب اسلامی ایران دیده شده است و جبرئیل با اخبار انقلاب اسلامی ایران حضرت زهرا (س) را آرام می‌کرد! این کارشناس مذهبی در برنامه «روبه راه» شبکه قرآن، قرن چهاردهم را قرن مهمی توصیف می کند و می گوید اولین خبر خوش در تاریخ اسلام؛ انقلاب اسلامی است. کارشناس برنامه کسی نیست جز حجت الاسلام محمد شجاعی مدیرعامل موسسه منتظران مهدی است.

فیلم / جبرئیل با اخبار انقلاب اسلامی ایران حضرت زهرا (س) را آرام می‌کرد/اولین خبر خوش در تاریخ اسلام؛ انقلاب اسلامی است/ حجت الاسلام محمد شجاعی کیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته کلیپی یک دقیقه ای در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن یک کارشناس مذهبی درباره ظهور امام زمان می گوید: از زمان تولد پیغمبر؛ انقلاب اسلامی ایران دیده شده است و جبرئیل با اخبار انقلاب اسلامی ایران حضرت زهرا (س) را آرام می‌کرد! این کارشناس مذهبی در برنامه «روبه راه» شبکه قرآن، قرن چهاردهم را قرن مهمی توصیف می کند و می گوید اولین خبر خوش در تاریخ اسلام؛ انقلاب اسلامی است.

 

فریدمدرسی روزنامه‌نگار درواکنش به این کلیپ نوشت:

جناب علی‌عسکری تا چه زمانی باید چوب ضعف و بی‌تدبیری جنابعالی و عدم درک شرایط کنونی در صداوسیما را بخوریم. تا چه زمانی قرار است رفتار شما موجب تمسخر نظام و تشیع شود و دم بر نیاوریم. این دیگر سیاست نیست، بازی با اعتقادات مردم است. از آن روز بترسید که صبر متدینین لبریز شود.

حجت الاسلام محمد شجاعی کیست؟

حجت الاسلام محمد شجاعی مدیرعامل موسسه منتظران مهدی است. موسسه ای خیریه که دفترش در شهر ری است و در صفحه اول آن آمده: به علت درگذشت آقای قلیزاده یکی از صاحبان امضای حساب خیریه نیکوکاران منتظران منجی (عج) و عدم امکان برداشت وجه از این حساب تا طی شدن مراحل قانونی، از تمامی عزیزان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی به هیچ یک از حساب های خیریه نیکوکاران منتظران منجی مبلغی واریز نفرمایند.

در بخش دیگری از این سایت هم نوشته شده است که افرادی که مایل هستند از استاد شجاعی برای سخنرانی دعوت کنند باید فرم دعوتنامه را دانلود، کامل و ارسال نمایند.

بخش های دیگر سایت منتظران مهدی (عج) هم به فروش محصولات فرهنگی این موسسه اختصاص یافته است. 

اما مدیرعامل این موسسه یعنی حجت الاسلام محمد شجاعی متولد ۱۳۴۳ در شهرری است. وی دانش آموخته رشته فلسفه از دانشگاه تهران و طلبه دروس خارج فقه است.

 محمد شجاعی  دارای 10 جلد کتاب شامل: آشتی با امام زمان علیه السلام، عزادار حقیقی، دّر و صدف، بازتاب نور، ضرورت خود شناسی، صلوات، پرتوی از اسرار روزه، فرد و  جامعه متعالی، کمالات وجودی انسان، ترجمه مناجات شعبانیه و پیرامون امام زمان علیه السلام است. سخنرانیهای ایشان توسط مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف از چند سال پیش تاکنون در حسینیه اثنی اعشری (هیئت قرائت قرآن) و مسجدالنبی در شهرری، سعادت آباد ، شهر های قم ، کرج ، ورامین و بسیاری از شهرهای کشور بصورت دوره و کارگاه برگزار میشود و همچنان ادامه دارد.

 

 

148653

آن طور که در بخش زندگینامه محمد شجاعی آمده است هسته مرکزی مجموعه مباحث و آثار او بر مبنای مفاهیم انسان شناسی بنا نهاده شده است ومجموعه معارف اسلامی اعم از کلامی و فقهی جز در پیوند و سمت گیری آنها با موضوع ولایت و وجود مقدس حضرت صاحب الامر علیه السلام معنا نمی یابد؛ انتظار حقیقی و امید بخش از رهگذر کسب معرفت اصیل درباره خدا و اهل بیت و معاد برای انسان معنا پیدا می کند و معرفت راستین امام زمان هم از طریق آگاهی انسان از مبداء خلقت و مقصد نهایی او و قواعد حرکت در این مسیر دست می دهد. 

برنامه «رو به راه» که در 12 مهرماه به سخنان حجت السلام محمد شجاعی برگزار شد با تهیه کنندگی و اجرای مهیار عبداللهی است.

برنامه ای که به نظر می رسد با توجه به بازتاب اظهارات کارشناس اخیرش، رقیبی تازه برای برنامه های حسن عباسی و علی اکبر رائفی پور باشد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر