کد خبر: 93311
A

ماجرای کالابرگ الکترونیکی در مجلس به کجا رسید؟

نماینده تهران در مجلس گفت: درخواست ۵۰ نفر از نمایندگان بایستی طرح تأمین کالاهای اساسی با کالابرگ الکترونیکی با اولویت ویژه در دستور کار قرار می‌گرفت در حالی که دیگر موضوعات کمیسیون‌ها با نظر هیات رئیسه در دستور است.

ماجرای کالابرگ الکترونیکی در مجلس به کجا رسید؟

به گزارش دیده بان ایران، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه،27 مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد تبصره (1) ماده (100) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: پیش از دو هفته فرصت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه با درخواست 50 نفر از نمایندگان گزارش کمیسیون برنامه و بودجه برای رسیدگی به طرح تأمین کالاهای اساسی با کالابرگ الکترونیکی می‌بایست در دستور کار قرار می‌گرفت.

وی افزود: این طرح در دستور کار امروز صحن مجلس قرار نگرفته هر چند نیاز مبرم کشور و موضوع مورد انتظار مردم است؛ چرا گزارش دیگر کمیسیون‌ها در دستور کار آمده است؟ 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر شریعتی گفت: موضوعات اعاده شده از شورای نگهبان در اولویت رسیدگی قرار گرفته و کمیسیون برنامه و بودجه نیز موضوع مورد نظر را در دستور کار قرار داده و حتماً با اولویت در دستور کار صحن مجلس نیز قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر