کد خبر: 93520
A

نماینده مجلس: فروش تسلیحات ایرانی می تواند سبب ارزآوری به کشور شود

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس اعتقاد دارد وزارت دفاع و مجموعه های نظامی کشورمان با بهره گیری از نخبگان جوان توانستند به رتبه های برتر تولید تجهیزات نظامی در راستای دفاع مشروع از کیان ایران اسلامی دست یابند.

نماینده مجلس: فروش تسلیحات ایرانی می تواند سبب ارزآوری به کشور شود

به گزارش دیده بان ایران؛ اصغر سلیمی در خصوص پایان محدودیت‌های تسلیحاتی ایران پس از ۱۳ سال، گفت: امروزه مشاهده می شود بسیاری از کشورهای دنیا تحت سلطه آمریکایی ها قرار دارند زیرا هیچ توانمندی دفاعی بومی از خود ندارند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع بسیاری از کشورها در حوزه نظامی از تجهیزات آمریکایی استفاده می کنند و در صورت عدم حمایت کاخ سفید، دیگر نمی توانند از تجهیزاتشان بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه وزارت دفاع و مجموعه های نظامی کشورمان با بهره گیری از نخبگان جوان توانسته اند به رتبه های برتر تولید تجهیزات نظامی در راستای دفاع مشروع از کیان ایران اسلامی دست یابند، ادامه داد: به عنوان مثال موشک های ایرانی توانست در راستای احقاق حق خون ترور شهید سلیمانی پایگاه عین الاسد آمریکایی ها را مورد هدف قرار دهد که بر این اساس نظامیان آمریکایی دچار چالش های جدی شدند و هژمونی کاخ سفید درهم شکست.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظامیان آمریکایی نیز به خوبی می دانند تجهیزات نظامی ایران دارای توانمندی های خاصی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس هم اکنون کشورهای مختلفی می توانند برای تجهیزات عرصه نظامی خود از تولیدات ایرانی بهره ببرند؛ چنین موضوعی می تواند سبب ارز آوری به کشور نیز شود که در شرایط تحریمی کنونی امری قابل تامل است.

منبع: مدآرا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر