کد خبر: 93546
A

آصفری: همه مسئولان باید مشکلات مردم را درک کنند

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: بزرگترین تهدید برای کشور در شرایط کنونی ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی است، اما آنچه که می‌تواند شرایط را بهبود بخشد درک مشکلات مردم و برنامه‌ ریزی برای حل آنها است.

آصفری: همه مسئولان باید مشکلات مردم را درک کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدحسن آصفری با تاکید بر ضرورت حرکت همدلانه و تدبیر مسئولانه برای حل مشکلات کشور بیان کرد: امروز همه ما باید درد مشترک مردم را لمس کنیم و بدانیم که مردم از لحاظ معیشت و درآمد با مشکلات جدی روبرو هستند. اشتغال کشور بیمار است و حل مسائل اقتصادی نیاز به یک اراده و  تدبیر ملی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: همه مسئولان باید مشکلات مردم را درک کرده و برای حل آنها برنامه‌ریزی کنند. هر سه قوه باید تمرکز خود را بر روی برنامه ریزی دقیق برای حل مشکلات بگذارند. مسائل اقتصادی امروز یک مساله‌ جدی در کشور بوده و نیاز اساسی کشور تدبیر مسئولانه برای چاره‌اندیشی می‌باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توان بدون برنامه ‌ریزی و تدبیر مشکلی را برطرف کرد. کوبیدن بر طبل حزبی و جناحی و دیگران را مقصر جلوه دادن مشکلی را برطرف نمی‌کند. امروز آنچه که لازمه‌ کشور است برنامه ‌ریزی عملیاتی برای حل مشکلات است.

آصفری در پایان تاکید کرد: بزرگترین تهدیدی که می‌تواند برای کشور ایجاد مشکل کند اختلاف و تفرقه‌ افکنی است. نباید به جای چاره اندیشی برای حل مشکلات مردم به دنبال محکم کردن گره مشکلات بوده و مشکلات را بزرگتر کنیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر