کد خبر: 93724
A

فساد جنسی هم به اتهامات خانواده بایدن اضافه شد/ سوءاستفاده جنسی از کودکان زیرسن غیرقانونی

جولیانی در مصاحبه با پایگاه خبری «نیوزمکس» مدعی شده هانتر بایدن تصاویر متعددی از دختران زیرسن غیرقانونی در آمریکا و شهر محل زندگی اش در این لپ‌تاپ ذخیره و استفاده کرده بود و او هارد دیسک این لپ‌تاپ را تحویل پلیس ایالت «دلاور» داده است. رودی جولیانی در مصاحبه با نیوزمکس، با نشان دادن عکسی از یک متن مدعی شد هانتر بایدن در یک پیام با پدرش درباره رابطه‌ای که با یک کودک ۱۴ ساله داشته صحبت کرده است.

فساد جنسی هم به اتهامات خانواده بایدن اضافه شد/ سوءاستفاده جنسی از کودکان زیرسن غیرقانونی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «رودی جولیانی»، وکیل شخصی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا گفته که لپ‌تاپ ادعایی متعلق به «هانتر بایدن»، پسر «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا محتوی تصاویر جنسی مربوط به کودکان بوده است.

جولیانی در مصاحبه با پایگاه خبری «نیوزمکس» مدعی شده هانتر بایدن تصاویر متعددی از دختران زیرسن غیرقانونی در این لپ‌تاپ ذخیره کرده بود و او هارد دیسک این لپ‌تاپ را تحویل پلیس ایالت «دلاور» داده است.

وکیل شخصی ترامپ گفت شواهدی در اختیار دارد که نشان می‌دهد اسناد ذخیره‌شده در لپ‌تاپ مذکور کودکان را به خطر انداخته و مصداق سوءاستفاده جنسی از کودکان زیرسن غیرقانونی جنسی بوده است.

رودی جولیانی در مصاحبه با نیوزمکس، با نشان دادن عکسی از یک متن مدعی شد هانتر بایدن در یک پیام با پدرش درباره رابطه‌ای که با یک کودک ۱۴ ساله داشته صحبت کرده است.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر