کد خبر: 93739
A

گردنبند قاپ حرفه ای تهران در زندان مخفی شده بود+جزییات

گردنبند قاپ حرفه ای که در تهران دست به گردنبند قاپی می زد دستگیر شد. این دزد مشهور با استفاده از مرخصی های متعدد خود را در زندان مخفی می کرد تا پلیس رد او را نیابد!

گردنبند قاپ حرفه ای تهران در زندان مخفی شده بود+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: شهریور ماه امسال پرونده ای با موضوع سرقت گردنبند طلا به شیوه قاپ زنی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: شاکی که جوانی 25 ساله بود برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دعوت و اظهار داشت، در حال عبور از عرض خیابان بودم که راکب یک دستگاه موتورسیکلت که کلاه کاسکت به سر داشت به صورت ناگهانی گردنبند طلای من به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال را قاپیده و با سرعت گریخت.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی از صحنه جرم کارآگاهان موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند سارق را به نام کیارش که از مجرمان حرفه ای و سابقه دار در جرم قاپ زنی بود شناسایی و در ادامه کیارش به عنوان اولین مظنون پرونده در رصد کارآگاهان قرار گرفت.

دستگیری سارق در زندان

این مقام پلیسی ابراز داشت: در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد کیارش سرقت های مشابه فراوان دیگری را در حوزه پایگاه سوم پلیس آگاهی انجام داده و 23 شهریور ماه به همین اتهام دستگیر و روانه زندان شده است که با هماهنگی های قضائی و اخذ دستور بازداشت متهم، کیارش از زندان به پایگاه دوم انتقال و تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه کیارش به 20 فقره گردنبند قاپی اعتراف و تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان تا کنون 14 تن از مال باختگان شناسایی و متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پایگاه دوم این پلیس قرار دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر