کد خبر: 93843
A

محمدعلی افشانی، نامزد اعتمادملی برای انتخابات ۱۴۰۰ می شود؟

اسماعیل گرامی مقدم گفت: ما در حزب اعتماد ملی کاندیدایی را معرفی خواهیم کرد که بتواند در صحنه‌ رقابت حضور داشته باشد و بعد از آن با دیگر احزاب اصلاح‌طلب هم گفت و گو خواهیم کرد که اصلاح‌طلبان به اجماع دست یابند.

محمدعلی افشانی، نامزد اعتمادملی برای انتخابات  ۱۴۰۰ می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی، درباره فعالیت این حزب در انتخابات ریاست‌ جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: بحث ریاست جمهوری در حزب اعتماد ملی نیز همانند سایر همه احزاب بررسی و در جلسه دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی مصوب شده که این حزب به‌رغم گلایه‌ها و دلخوری‌هایی که نسبت به ردصلاحیت‌های انتخابات مجلس دارد اما در جهت حفظ منافع ملی و تاکیدبر حفظ و پاسداری از جمهوریت نظام، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دنبال خواهد کرد.

 

وی در بخشی از سخنان خود گفت: ما کاندیدایی را معرفی خواهیم کرد که بتواند در صحنه‌ رقابت حضور داشته باشد و بعد از آن با دیگر احزاب اصلاح‌طلب هم گفت و گو خواهیم کرد که اصلاح‌طلبان به اجماع دست یابند و تمام تلاش‌مان بر این است که با اصلاح‌طلبان بر روی فردی که صلاحیت‌های لازم و اقبال عمومی دارد به عنوان نامزد واحد به اجماع برسیم.

 

گرامی مقدم در ادامه افزود: دفاتر حزب اعتماد ملی شامل دفتر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مسئول تدوین برنامه رئیس‌‌جمهوری آینده هستند و برنامه ما تا سه ماه آینده کامل خواهد شد.

 

به نظر می‌رسد یکی از گزینه‌هایی که بتواند در شرایط کنونی، کشور را به خوبی اداره کند و ظرفیت تمام جریان‌ها و جناح‌های سیاسی را در جهت شکوفایی اقتصاد کشور به کار گیرد مهندس سید محمد علی افشانی، شهردار سابق تهران است.

با یک جست و جوی کوتاه در سوابق این سیاستمدار عملگرا می‌توان به این حقیقت دست یافت که او در هر یک از پست‌ها و مناصبی که حضور داشته از وزرات آموزش و پرورش گرفته تا استانداری فارس، وزرات کشور و شهرداری تهران، عملکرد قابل قبولی داشته و کارنامه خوب و درخشانی از خود به جای گذاشته است.

 

افشانی مردی عملگرا و کارکشته است که از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان، استاندار فارس، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهردار تهران اشاره کرد.

 

سید محمد علی افشانی در هر مقام و منصبی که قرار گرفته نشان داده که مدیری برنامه محور، شجاع، وقت‌شناس، دقیق، منظم، پاکدست و برخوردار از سلامت اخلاقی است که با سخت کوشی و پشتکار اهداف و برنامه‌های خود را تا حصول نتیجه با جدیت دنبال می‌کند.

 

حضور این سیاستمدار با اخلاق و مدیر شجاع، مدبر و مردمی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، قطعا با توجه به سوابق درخشانی که از خود به جای گذاشته می‌تواند به ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و گرم شدن تنور انتخابات کمک کند و موفقیت و پیروزی او در این انتخابات نوید بخش آینده‌ای روشن در عرصه‌های مختلف برای کشور باشد.

 

منبع: فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر