کد خبر: 93959
A

پیش بینی وضعیت بورس در روزهای آینده

بازار سهام به جلسه علنی مجلس برای حمایت از بازار سهام واکنش منفی نشان داد و همین امر موجب سقوط شاخص کل با ۲٫۵ درصد ریزش شد

پیش بینی وضعیت بورس  در روزهای آینده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روند نزولی بازار سهام طولانی شده است و امروز نیز روند بازار سهام بعد از ریزش 2.2 درصدی به یک میلیون و 342 هزار واح رسید.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در رابطه با ریزش بازار سهام گفت: بازار سهام دیگر از لحاظ بنیادین قابل تحلیل نیست اما به نظر می‌رسد به لحاظ تکنیکال و با وضع موجود شاخص کل بازار سهام تا شاخص یک میلیون و 200 هزار واحد ریزش خواهد کرد.

این کارشناس بازار سهام در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: هیچ حمایتی از بازار سهام صورت نگرفته و نمی‌گیرد و در برخی موارد که صف‌های فروش کمی کم‌حجم می‌شود به دلیل الزام حقوقی‌ها در رابطه از با بازارگردانی است.

به گزارش دیده بان ایران؛ به نظر می رسد با توجه به خروج سنگین سرمایه حقیقی ها بعید به نظر می رسد بازار بورس در مدت زمان کوتاه به روزهای اوج خود برسد. 

از سوی دیگر دولت مجبور به دخالت در بورس شده تا مانع از ریزش بیشتر شاخص و کنترل نارضایتی ها شود به نظر می رسد از فردا روند ریزش بورس با استفاده از بازار گردانی حقوقی ها کنترل شده و بازار به سمت تثبیت در کانال یک میلیون و 300 هزار واحد تا آخر هفته حرکت  کند.

حال باید منتظر تحولات هفته آینده انتخابات آمریکا باشیم؛ این احتمال وجود دارد که بازار پس از انتخابات آمریکا به سمت کانال یک میلیون 200 واحد حرکت و در آن کانال مقاومتی ماندگار تر شود. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر