کد خبر: 94036
A

سخنگوی اورژانس: هموطنان از لباس‌های ضدکرونایی نترسند

سخنگوی اورژانس گفت: همکاران ما در اورژانس مطایق دستورالعمل‌های ابلاغی به آن‌ها از لباس‌های ضدکرونایی استفاده و تمام مسایل فردی را رعایت می‌کنند و اینکه مردم بر اثر ترس یا پنهان کاری می‌گویند از این لباس‌ها استفاده نکنید اشتباه است.

سخنگوی اورژانس: هموطنان از لباس‌های ضدکرونایی نترسند

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره افزایش تماس با اورژانس کشور گفت: با شروع فصل پاییز و زیاد شدن تعداد مبتلایان به کرونا تماس های اورژانس نیز افزوده شده است و همکاران ما مانند گذشته در کنار مردم هستند.

وی درخصوص لباس های ضدکرونایی اورژانس بیان کرد: همکاران ما در اورژانس مطایق پروتکل و دستورالعمل های ابلاغی به آن ها از لباس های ضدکرونایی استفاده می کنند و تمام مسایل فردی را رعایت می کنند و اینکه مردم بر اثر ترس یا پنهان کاری  می گویند از این لباس ها استفاده نکنید اشتباه است.

خالدی با بیان اینکه به اینکه هموطنان از لباس های به اصطلاح فضایی نترسند و این لباس ها برای ایمنی خودشان است اضافه کرد: همکاران اورژانس لباس ها را بر اساس نوع ماموریت خود استفاده می کند و همانطور که همه می دانند هر ماموریت متفاوت و دسته بندی شده است ؛ افراد اورژانس برای بیماران معمولی فقط از دستکش و ماسک استفاده می کنند و برای بیماران کرونا مثبت ما موظف هستیم از این لباس کامل حفاظت فردی را بپوشیم و نکته دوم و قابل اهمیت درباره استفاده از لباس ضدکرونایی این است در ماموریت بعدی خانواده دیگر را آلوده نکنند.

سخنگوی اورژانس درباره رسیدگی به سالمندان در منزل گفت: متاسفانه اورژانس تنها داروهایی که همراه خودمان است می تواند تزریق کند و مجوز تزریق دارو در منزل را نداریم زیرا برخی از داروها عوارض جانبی دارند و ما بعد از تزریق در کنار بیمار نیستیم که کمک کنیم سالمندان ما باید از درمانگاه ها نزدیک محل زندگی استفاده کنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر