کد خبر: 94181
A

اعتراف مَردی که همسرش را با روسری خفه کرد

بیست‌وپنجم دی ماه‌ سال گذشته مردی به کلانتری ۱۱ فیروزکوه مراجعه کرد و از ناپدیدشدن همسرش خبر داد.

اعتراف مَردی که همسرش را با روسری خفه کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ بیست‌وپنجم دی ماه‌ سال گذشته مردی به کلانتری ۱۱ فیروزکوه مراجعه کرد و از ناپدیدشدن همسرش خبر داد.

او دراین‌باره گفت: «همسرم ساعت ۱۰ صبح برای پیاده‌روی از خانه خارج شده و تاکنون بازنگشته است.»با اعلام این شکایت، بلافاصله موضوع به اداره آگاهی منعکس و تحقیقات در این‌باره نیز آغاز شد. بررسی‌های قضائی مفصلی صورت گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد، تا اینکه پس از گذشت 10 ماه راز این جنایت هولناک فاش شد وهمسر این زن ناپدیدشده به قتل اعتراف کرد.

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه درباره جزئیات این ماجرا گفت: «وقتی موضوع به پلیس اطلاع داده شد، بلافاصله تحقیقات نیز آغاز شد. درنهایت با توجه به تناقضات همسر فرد گمشده، برای انجام تحقیقات در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت. تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت تا اینکه ادله‌ای درمورد نقش داشتن همسر فرد مفقودشده در جریان ناپدیدشدن او کشف شد.
روز پنجم آبان ماه‌ سال‌جاری این مرد به قتل همسر خود و قرار دادن جسد در پشت دو ردیف دیوار در انبار خانه اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه ادامه داد: «با اعتراف متهم، جسد با حضور مقام قضائی کشف شد و برای انجام تحقیقات در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. متهم در بازسازی صحنه جرم اعتراف کرد که همسر خود را با روسری خفه کرده و در محل مورد نظر قرار داده است. درحال حاضر نیز تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده زیر نظر مقام قضائی در دست انجام است.»

منبع: شهروند

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر