کد خبر: 94192
A

مداحان تهران جمعه پای صندوق رأی می‌روند

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: از ساعت ۸ صبح فردا جمعه ۹ آبان‌ماه انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان شهرستان‌های تهران برگزار می‌شود که تا ساعت ۱۶ نیز ادامه خواهد داشت.

مداحان تهران جمعه پای صندوق رأی می‌روند

به گزارش دیده بان ایران؛ روح‌الله عبداللهی دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: انتخابات کانون مداحان استان تهران سوم مردادماه سال جاری برگزار شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا این انتخابات از مجموع ۱۹ اداره استان تهران، تنها در ۵ اداره پردیس، شهرری، رباط‌کریم، دماوند و ورامین برگزار شد.

مداحان فردا پای صندوق رأی می‌روند

وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها اجازه برگزاری انتخابات در برخی ادارات را در آن زمان ندادند، گفت: با مجوز صادر شده بناست فردا جمعه نهم آبان‌ماه، انتخابات در ۱۴ اداره دیگر برگزار شود که برای این منظور مداحان باید با حضور در این ادارات نفرات منتخب خود را انتخاب کنند.

برگزاری انتخابات در ۱۴ اداره تبلیغات اسلامی استان تهران

عبداللهی گفت: در این دوره در ۱۴ اداره باقیمانده یعنی ادارات تهران واقع در شمال شرق و غرب، جنوب شرق و غرب، شمیرانات، قرچک، پیشوا، فیروزکوه، پاکدشت، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان و اسلامشهر انتخابات برگزار خواهد شد. این انتخابات از ساعت ۸ تا ۱۶ برگزار خواهد شد که بنا به نظر روسای ادارات تا سه دوره زمانی امکان تمدید دارد. 

۳۰۰ مداح کاندید شده‌اند

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران با اشاره به لغو عملیات ثبت‌نام داوطلبان جدید اضافه کرد: در این دوره همان عزیزانی که در دوره قبلی، مراحل  ثبت نام خود را طی کرده‌اند به عنوان کاندیدا‌های دوره جاری معرفی خواهند شد که در مجموع حدود ۳۰۰ نفر در این ادارات کاندید شده‌اند و از هر اداره نیز بین ۵ تا ۱۱ نفر انتخاب خواهند شد.

اعلام نتایج یک روز پس از برگزاری

وی با اشاره به اینکه نتایج انتخابات تا یک روز بعد اعلام خواهد شد، افزود: بعد از مشخص شدن اعضای کانون‌های شهرستانی، براساس دستورالعمل ظرف مدت یک هفته انتخابات درونی میان منتخبان برگزار خواهد شد و اعضای کانون مداحان استان تهران انتخاب می‌شوند.

عبداللهی گفت: در تمامی استان‌های کشور انتخابان مداحان استانی انجام شده است و روند انتخابات کانون کشوری معطل انتخابات استان تهران است.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم ذاکرین «اهل بیت (ع)» و تمام نامزد‌ها در روز نهم آبان‌ماه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و از میان کاندیدا‌ها افراد منتخب خود را انتخاب کنند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر