کد خبر: 94220
A

کارخانه یخچال سازی «آزمایش» طویله گوسفندان شد

علیرضا پاک فطرت در گفتگویی با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در کشور گفت: در حال حاضر در شیراز کارخانه آزمایش که عمری را به تولید یخچال سپری کرد، امروز تعطیل شده و به طویله گوسفندان مبدل شده است

کارخانه یخچال سازی «آزمایش» طویله گوسفندان شد
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا پاک فطرت در گفتگویی با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در کشور گفت: در حال حاضر در حوزه انتخابی بنده کارخانه آزمایش که عمری را به تولید یخچال سپری کرد، امروز تعطیل شده و به طویله گوسفندان مبدل شده است.

 

 وی اظهار داشت: همچنین در حوزه انتخابیه بنده کارخانجات تولید تلفن و امور مخابراتی زیادی مشغول به فعالیت بودند که امروز تماما به تعطیلی کشیده شده‌اند.

 

 نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به چرایی تعطیلی کارخانه آزمایش و کارخانجات ساخت تلفن بیان داشت: یکی از دلایل عمده تعطیلی این کارخانجات مادر این است که دولتمردان اذعان داشتند که تولید داخل برایشان به صرفه نیست و باید از کشورهایی همچون چین واردات کنندکه نهایتاً جنس‌های چینی را وارد بازار کردند و عاقبت این کارخانجات هم به تعطیلی کشیده شدند.

 

 این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین کارخانجات مربوط به نساجی در حوزه انتخابیه بنده امروز تعطیل هستند و این مسئله هم به دلیل واردات پارچه از کشورهایی همچون ترکیه و چین رخ داده است با این حال امروز دیگر اسمی از شرکتهای نساجی  شیراز شنیده نمی شود .

 

وی تاکید کرد:  عمده دلایل این مشکلات این است که دولت از تولید حمایت نمی‌کند و بسیاری از سازمانها و ارگانها چوب لای چرخ تولید می گذارند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر