کد خبر: 94276
A

۱۳۰نماینده مجلس: سفیر فرانسه را احضار کنید

130 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه درخواست کردند تا در پاسخ به اظهارات اخیر دولتمردان فرانسه، سفیر این کشور را احضار کند.

۱۳۰نماینده مجلس: سفیر فرانسه را احضار کنید

به گزارش دیده بان ایران؛  130 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضاء بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه درخواست کردند تا در پاسخ به اظهارات اخیر دولتمردان فرانسه، سفیر این کشور را احضار کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر جهان اسلام شاهد بروز افکاری پلید و منحوس از شیاطین انسان نما شده است و بیش از گذشته با شرارت و فکری و عقیدتی خود، تحت لوای آزادی بیان شراره‌های متعفن اذهان خود را منتشر می‌کنند. جهان اسلام بارها شاهد عمق این جهالت و رذالت از سوی برخی افراد مزدور فرهنگی و سیاسی بوده است. که قطعا و یقیناً موحدین و مومنین عالم در هر دین و آیینی به این امر معترض خواهند بود.

انتظار می رود این بازی کثیف اهانت‌های پی در پی  به ساحت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) که هدفمند و بر اساس سیاست‌های رذیلانه صهیونیسم جهانی پیش می‌رود، توسط تمامی موحدین عالم اعم از مسلمان، مسیحی و کلیمی محکوم شود که اگر این اقدام صورت نگیرد بعد از اهانت به پیامبر اکرم (ص)  جرأت توهین به مسیح ذبیح الله و موسی کلیم الله و ابراهیم خلیل الله را به خود خواهند داد.

هدف این شیاطین که در  دل غرب جا خوش کرد‌اند زدودن چهره یکتاپرستی و توحید از میان تمامی بندگان خدا و تسلط بر اذهان و قلوب آنها است. تمامی انبیاء الهی دریای معرفت، مهربانی و درستی  هستند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی اعم از مسلمان، مسیحی و آشوری ضمن شرم آور توصیف کردن این اقدام سخیف و شیطانی به دولتمردان فرانسه تذکر می‌دهیم که ضمن ابراز ندامت صریح از این اقدام شنیع و غیر انسانی از تمامی ملت‌های مسلمان جهان دلجویی و عذرخواهی نمایند که در غیر این‌صورت خشم جامعه مسلمانان جهان و تمامی موحدین جهان مومنین الهی را نسبت به سیاست‌های اتخاذی و کفر آمیز خود متوجه خواهند ساخت.

همچنین نمایندگان بسیجی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از آحاد ملت شریف و بزرگ ایران حمایت قاطع و همه جانبه خود را از موضع گیری‌های انقلابی جامعه حقوقدان کشور در خصوص وقایع اخیر تقدیر و از سازمان بسیج حقوقدانان کشور در خصوص برگزاری بیش از 40 نشست و بیانیه در محکومیت این اقدام مهم و شرم آور قدردانی می‌نماید.

همچنین وزارت امور خارجه خواستاریم هرچه سریعتر نسبت به واکنش و احضار سفیر کشور فرانسه اقدام و مراتب اعتراض اینجانبان را  به ایشان اعلام نماید.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر