کد خبر: 94444
A

ایوانکا ترامپ رکورد اوباما را در انتخابات آمریکا شکست

دیلی میل نوشت، ایوانکا ترامپ ۳۹ ساله فقط هفته گذشته موفق شد در چهار همایش انتخاباتی در کالیفرنیا(ایالتی دموکرات!) و دیترویت (یک همایش) بیش از ۱۳ میلیون دلار برای کمک به فعالیت‌های تبلیغاتی پدرش پول جمع کند. رکوردی هم که دختر ارشد ترامپ شکسته، مربوط به جمع‌آوری ۴.۵ میلیون دلار در یک روز در ماه سپتامبر در آستین است. او رکورد باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین را در جمع‌آوری کمک‌های مالی در یک روز شکست. دختر و داماد ترامپ برخلاف فرزندان پسر نقش عمده و تاثیر گذاری در دولت او دارند. تصمیم گیری درباره صلح اعراب و اسرائیل و مسائل خاورمیانه در کنترل جرارد کوشنر داماد رئیس جمهور آمریکاست.

ایوانکا ترامپ رکورد اوباما را در انتخابات آمریکا شکست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دیلی میل، ایوانکا ترامپ ۳۹ ساله فقط هفته گذشته موفق شد در چهار همایش انتخاباتی در کالیفرنیا و دیترویت (یک همایش) بیش از ۱۳ میلیون دلار برای کمک به فعالیت‌های تبلیغاتی پدرش پول جمع کند. رکوردی هم که دختر ارشد ترامپ شکسته، مربوط به جمع‌آوری ۴.۵ میلیون دلار در یک روز در ماه سپتامبر در آستین است. این رکورد پیش‌تر دست اوباما بود که سال ۲۰۱۴ در یک روز ۳.۸ میلیون دلار برای نامزد دموکرات‌ها کمک مالی جمع کرده بود.

ایوانکا در همایش‌های انتخاباتی اردوگاه انتخاباتی پدرش حضوری فعال دارد و از ۲۵ اکتبر چهره اصلی و ستاره ۱۱ همایش بوده است. بسیاری از این گردهمایی‌ها هم صرفا برای جمع‌آوری پول تبلیغات و هزینه‌های انتخابات رئیس جمهوری آمریکا برگزار شده است. هدف اصلی ترامپ از فعالیت‌های دخترش علاوه بر تامین هزینه‌های مالی انتخابات، به میدان کشاندن زنان و دختران جوان است که احساس می‌کنند در چهار سال زمامداری او نادیده گرفته شده‌اند.

بر اساس آمار کمیسیون فدرال انتخابات، ترامپ در هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی و جمع‌آوری سرمایه از جو بایدن نامزد دموکرات عقب است. تا پایان ماه سپتامبر، بایدن ۱۷۷ میلیون دلار پول در حساب دارد و این رقم برای ترامپ ۶۳ میلیون دلار است. این دو در دو ماه گذشته برای تبلیغات تلویزیونی به ترتیب ۹۵ و ۴۱ میلیون دلار هزینه کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر