کد خبر: 94448
A

سیدرضا تقوی: دو هفته تهران را تعطیل کنید

رئیس مجمع نمایندگان تهران در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی سراسری استان تهران به مدت دو هفته شد.

سیدرضا تقوی: دو هفته تهران را تعطیل کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ متن نامه سیدرضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«احتراما همان طور که مستحضر هستید به موازات تلاش های مسئولان محترم اجرایی و نیز مجاهدت های بی دریغ مدافعلان سلامت، خاصه پزشکان، پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا و همچنین شواهد و یافته های اپیدومیولوژیک قطع چرخه انتقال و سرایت ویروس در آحاد مردم امری حیاتی و ضروری است.

بر همین اساس مجمع نمایندگان استان تهران که چند جلسه تخصصی و کارشناسی با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران و نیز استاندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مدیران و فرماندهان امنیتی و انتظامی برگزار کرده است پیشنهاد تعطیلی سراسری استان تهران به مدت دو هفته در بخش های دولتی، خصوصی و اجتماعی را ارائه می کند.

اتخاذ تصمیمی قاطع و فوری در این باره می تواند فرصت اجرای دقیق و به موقع مصوبات ستاد ملی کرونا توسط ستاد استانی و مجموعه شبکه سلامت استان تهران را بیش از پیش فراهم سازد. همچنین این امر مهم موجبات همکاری و همدلی میان بخشی فی مابین بخش دولتی و خصوصی، گروه های جهادی، نیروهای مردمی، بسیج، دستگاه های کشوری و قوای لشکری را فراهم خواهد آورد. لذا مجمع نمایندگان استان تهران از جنابعالی انتظار دارد از جایگاه ریاست قوه مقننه موضوع تعطیلی سراسری در استان تهران به مدت دو هفته را به فوریت و تا وصول نتیجه پیگیری فرمایید.»

این نامه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران و روسای دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران، رئیس شورای شهر و شهردار تهران، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشتی رونوشت شده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر