کد خبر: 94520
A

دو نماینده مجلس یازدهم: نتیجه انتخابات آمریکا تفاوتی برای ایران ندارد

دو تن از نمایندگان مجلس یازدهم با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا اعلام کرده اند که نتایج این انتخابات بر روی ایران تاثیری ندارد.

دو نماینده مجلس یازدهم: نتیجه انتخابات آمریکا تفاوتی برای ایران ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای جمهوری اسلامی تفاوتی نمی کند که چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود.

شهریار حیدری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود چون در طول ۴۰ سال گذشته نامزدهای از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه رای آوردند که هدف مشترک آنها تضعیف جمهوری اسلامی  به معنای واقعی بود. یکی تاکتیک خاموش فعال و دیگری روش آشکار فعال را دنبال می‌کرد ولی در نهایت هدف همه آنها انجام اقداماتی علیه ایران بود.

وی توضیح داد: جمهوری خواهان و دموکرات‌ها همواره مقابل جمهوری اسلامی ایران اقداماتی انجام داده اند پس هر کدام از آنها که رای آوردند تفاوتی برای کشور ما نمی‌کنند؛ چون رویکردشان مشخص است. ما هم در مقابل برنامه‌های خودمان را داشته و مقاومت کرده‌ایم. ان شاءالله این روند با قدرت ادامه پیدا کرده و ما مقابل تهدیدها می‌ایستیم و فریب نمی‌خوریم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ادامه برجام با روی کارآمدن دولت جدید در آمریکا گفت: برجام توافق‌نامه‌ای چند جانبه بین ایران و کشورهای اروپایی  است که طبق گزارش‌های آژانس ایران تعهداتش را انجام داد و به آن پایبند بود نقض پیمان از سوی آمریکا صورت گرفت که طبق توافق نامه اگر آنها نقض کنند ما هم می توانیم برنامه‌های قبلی‌مان را شروع کنیم؛ برنامه‌های علمی و در چارچوب مقررات آژانس؛ لذا تا وقتی طرف‌های مقابل به برجام پایبند باشند ما هم پایبند خواهیم بود.

همچنین علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: پیروزی ترامپ یا بایدن تاثیری در سیاست‌های ایران نسبت به آمریکایی‌ها نخواهد داشت و قطعا ما در مقابل هر حرکت سلطه گرانه‌ای با روحیه مقاومت خواهیم ایستاد.

منبع: ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر