کد خبر: 94529
A

رئیس پلیس پایتخت: زوال آمریکا نزدیک است

سردار رحیمی: آمریکا دشمن دیرینه و قسم خورده کشور ما است و ملت ما را ملتی زبون و حقیر می‌خواهد تا بتواند آنان را استثمار و ذخایر آنان را به یغما ببرد.

رئیس پلیس پایتخت: زوال آمریکا نزدیک است

به گزارش دیده بان ایران, سردار حسین رحیمی، با تبریک فرا رسیدن روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت و پایمردی ملت بزرگ و گرانقدر ایران اسلامی تحت زعامت و ولایت امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب ابهت آمریکای جهانخوار را در هم شکست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن دیرینه و قسم خورده کشور ما است و ملت ما را ملتی زبون و حقیر می‌خواهد تا بتواند آنان را استثمار و ذخایر آنان را به یغما ببرد، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، چهره واقعی استکبار جهانی را برملا ساخت.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد و ما دیدیم که تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نه تنها ما را از هدف و مسیرمان دور نساخت بلکه روح خودباوری و خودکفایی را نیز در کالبد ما دمید، گفت: افول و زوال آمریکا نزدیک است و دنیا خواهد دید که ایران اسلامی تحت ولایت و زعامت رهبر عالیقدر خود امام خامنه‌ای (مدظله العالی) چگونه بر اوج افتخار خواهد ایستاد.

وی افزود: امروز شهامت و شهادت طلبی و ولایت مداری مردم گرانقدر ایران عزیز، زبان زد جهانیان است و همانطور که شهید سلیمانی گفتند، ما ملت امام حسینیم، و هرگز تسلیم ظلم و ذلت نخواهیم شد.

 

منبع: مهر
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر