کد خبر: 94550
A

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: افزایش قیمت بلیط هواپیما غیرقانونی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون پرونده افزایش نرخ بلیط هواپیما را تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کند.

 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: افزایش قیمت بلیط هواپیما غیرقانونی است

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی یوسفی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما، اظهار داشت:کمیسیون عمران به این مسئله ورود کرده و تاکنون چندین جلسه در این باره با مسئولان مربوطه برگزار کرده است و این کمیسیون پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما را تا رسیدن به نتیجه پیگیر این مسئله خواهد بود.

وی افزود: در این جلسات دلایل افزایش غیرقانونی قیمت بلیط هواپیما بررسی و مسئولان مربوطه نکاتی را درباره عملکرد غیرقانونی ایرلاین‌ها در افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بر اساس گزارش ها و بررسی های انجام شده اقدام ایرلاین ها در افزایش قیمت بلیط هواپیما غیرقانونی است، اضافه کرد: اخیرا قیمت بلیط هواپیما بالا رفت پس از آن برخی از مسئولان ذیربط ادعا کردند که که چنین اتفاقی نیفتاده است اما طبق گزارشات و برخلاف اظهارات مسئولان، ما شاهد افزایش قیمت بلیط هواپیما هستیم.

یوسفی در همین راستا ادامه داد: اگر مسئولان ایرلاین ها در شرایط فعلی دلیلی برای افزایش قیمت بلیط هواپیما دارند، آن را به کمیسیون عمران ارائه کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه نیز این موضوع با حضور انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، مسئولان سازمان هواپیمایی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و دیگر دستگاه‌های مرتبط بررسی شود.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر