کد خبر: 94607
A

نتایج انتخابات آمریکا اعلام نشده ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از نرخ سکه افتاد

کشتی‌آرای از کاهش ۷۰۰ هزار تومانی حباب سکه در روز جاری خبر داد و گفت: قیمت سکه با کاهش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده است.

نتایج انتخابات آمریکا اعلام نشده ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از نرخ سکه افتاد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: درحالی که اونس جهانی طلا نسبت به دیروز افزایش داشته و به ۱۹۱۶ دلار رسیده ولی در بازار داخلی به دلیل کاهش محسوس قیمت ارز، قیمت طلا و سکه کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه قیمت طلا و سکه متناسب با تحولات سیاسی کاهش یافته است، افزود: قیمت سکه دیروز ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود ولی امروز با کاهش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای از کاهش ۷۰۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به دیروز خبر داد و گفت: حباب سکه از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه خرید و فروش در بازار با احتیاط انجام می شود، گفت: قیمت نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان کاهش ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان کاهش ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۱۵۰ هزار تومان کاهش ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان شده است.

به گفته کشتی آرای، هم اکنون هر مثقال طلای آبشده با ۵۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز با قیمت ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۴۰ هزار تومان کاهش با قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر