کد خبر: 94654
A

ماجرای آتش‌سوزی گسترده در انبار نخ در خیابان جمهوری چیست؟

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در انبار نخ در خیابان جمهوری خبر داد.

ماجرای آتش‌سوزی گسترده در انبار نخ در خیابان جمهوری چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۰۶:۱۰ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان حدفاصل خیابان جمهوری و خیابان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان قدیمی دو طبقه بر روی همکف بود که به محلی برای نگهداری حجم زیادی از نخ و پارچه‌های تریکو تبدیل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند هر سه طبقه به طور کامل شعله‌ور بود. به طوری که شعله های آتش از پنجره‌ها به بیرون زبانه کشیده بود. باتوجه به اینکه فاصله کمی بین این ساختمان و منازل مقابلش وجود داشت آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و همزمان با خاموش‌کردن آتش درهای این منزل را بازکرده و به داخل نفوذ کردند.

ملکی تصریح کرد: آتش در حال حاضر شعله‌زنی انجام شده و آتش‌نشانان در حال لکه گیری  هستند. دود زیادی در داخل ساختمان وجود دارد. به گفته اهالی محل از این مکان برای انبار استفاده می‌شود و کسی در آن حضور ندارد. تا این لحظه نیز موردی از مصدومیت گزارش نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر