کد خبر: 94734
A

محمد مهاجری: درست است که آمریکایی ها زیر برجام زدند اما بخش اعظم این خراب کاری را ما انجام دادیم

فعال سیاسی اصولگرا گفت: نمایندگان مجلس به جای اینکه چرتکه دست بگیرند و سن کاندیداها را بررسی و محدودیت ایجاد کنند روشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیدا کنند مثلا آرای پستی که در آمریکا انجام شد و یا آرای الکترونیکی را بررسی و روش های حضور مردم را در انتخابات را آسان کنند به خصوص در این دوره کرونایی که احتمال می رود میزان مشارکت مردم بسیار پایین خواهد بود.

محمد مهاجری: درست است که آمریکایی ها زیر برجام زدند اما بخش اعظم این خراب کاری را ما انجام دادیم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر واگذاری اقتصاد و نظارت به سپاه و بسیج گفت: نمی دانم این کار مفید خواهد بود یا نه! اما باید این کار هم تجربه شود تا بعد از اینکه اقدامات خود را انجام دادند نتیجه بازتاب آن در جامعه سنجیده شود و اینگونه نباشد که اگر مشکلی پیش آمد مسئولیت کارهای بعد از آن را نپذیرند.

وی با اشاره با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیر آن در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: آمدن بایدن قرار نیست که اتفاق مهمی را در کشور رقم بزند اما تندرو ها فکر می کنند که با آمدن بایدن دستشان خالی می شود. چون حیات تندروها در این است که ناسزا بگویند، فحش بدهند و فضا را تند کنند، طبیعی است که وقتی فضا می خواهد به سمت عقلانی شدن برود مجبورند که به کسی گیر بدهند و یا حمله کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: البته فکر نمی کنم با پیروزی جو بایدن خیلی اتفاق مهمی در عرصه سیاسی کشور بیفتد مگر اینکه بتوان مردم را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تشویق کرد.

وی اضافه کرد: فرض می کنیم که آمدن جو بایدن در آمریکا فقط و فقط یک تصور از آینده روشن تری را برای مردم ایجاد می کند که اگر همین هم باشد خودش یک فرصت است برای ما که از مردم بخواهیم نظر خودشان را اعلام کنند.

مهاجری گفت: درست است که آمریکایی ها زیر برجام زدند اما بخش اعظم این خراب کاری را ما انجام دادیم.

این فعال رسانه ای در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به جای اینکه چرتکه دست بگیرند و سن کاندیداها را بررسی و محدودیت ایجاد کنند روشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیدا کنند مثلا آرای پستی که در آمریکا انجام شد و یا آرای الکترونیکی را بررسی و روش های حضور مردم را در انتخابات را آسان کنند به خصوص در این دوره کرونایی که احتمال می رود میزان مشارکت مردم بسیار پایین خواهد بود.

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر