کد خبر: 94826
A

پاداش مهدی رحمتی به شاگردانش چه بود؟

با شروع اردوی تیم ملی، مشهدی‌ها با این‌که نماینده در لیست دراگان اسکوچیچ نداشتند، اما به مرخصی رفتند تا پس از پیروزی شیرین در هفته نخست، به استراحت بپردازند.

پاداش مهدی رحمتی به شاگردانش چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ با شروع اردوی تیم ملی، مشهدی‌ها با این‌که نماینده در لیست دراگان اسکوچیچ نداشتند اما به مرخصی رفتند تا پس از پیروزی شیرین در هفته نخست، به استراحت بپردازند.

در یکی از دو پیروزی قاطع هفته نخست لیگ بیستم، رد پای شاگردان مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو خراسان دیده می‌شود، چرا که آن‌ها توانستند در خانه و در مقابل تیم متحول شده ماشین سازی، با سه گل اولین پیروزی‌شان با سرمربی جوان و جدید خود را جشن بگیرند و گام اول در فصل جدید را محکم بردارند؛ پس از این پیروزی، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی برای دیدار با بوسنی لیست ملی‌پوشان را اعلام کرد که در آن نامی از شاگردان رحمتی به چشم نمی‌خورد.

با این حال رحمتی تصمیم گرفت تا بازیکنان خود را پس از پیروزی سه گله مقابل حریف تبریزی، به مرخصی سه روزه بفرستد و دور جدید تمرینی شهر خودرویی‌ها برای مصاف با پیکان که شنبه 1 آذرماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار می‌شود، از روز چهارشنبه هفته جاری در مشهد دنبال شود تا شاگردان مهدی رحمتی خود را برای دومین مصاف خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مهیا کنند.

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر