کد خبر: 94923
A

پخش «لیگ قهرمانان اروپا» با صدای فردوسی‌پور از فیلیمو

«مجله لیگ قهرمانان اروپا» در فصل جدید مسابقات فوتبال، به جای تلویزیون از فیلیمو پخش خواهد شد.

پخش «لیگ قهرمانان اروپا» با صدای فردوسی‌پور از فیلیمو

به گزارش دیده بان ایران؛ در ادامه همکاری‌های عادل فردوسی‌پور با پلتفرم فیلیمو در زمینه دوبله، برنامه تلویزیونی «مجله لیگ قهرمانان اروپا» که پیشتر با صدای وی روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رفت، در فصل جدید مسابقات فوتبال در فیلیمو منتشر خواهد شد.

 
این برنامه آخرین بار در ۱۰ شهریور ماه ۹۹ روی آنتن رفت و در ۱۷ شهریور ماه ۹۹ نیز بازپخش شد. پخش «مجله لیگ قهرمانان اروپا» در ماه‌های اخیر، بی‌نظم بود و در چندین هفته به جای پخش قسمت جدید، تکرار قسمت‌های قبلی آن روی آنتن رفته بود.
 
پیشتر نیز در نمونه‌هایی چون «خانه ما» و «به وقت جام» سابقه داشته است که برنامه‌های تلویزیون بعد از فاصله‌ای چند ساعته، به صورت رسمی در پلتفرم‌های وی‌اودی منتشر شوند، اما این رویه تاکنون معکوس نشده و شبکه‌های مختلف تلویزیون هیچ‌گاه برنامه‌های غیرنمایشی را که برای اولین بار در وی‌اودی‌ها منتشر شوند، روی آنتن نبرده است از همین رو، انتشار «مجله لیگ قهرمانان اروپا» در فیلیمو را باید پایانی احتمالی بر حضور این برنامه در شبکه ورزش سیما دانست.
 
«مجله لیگ قهرمانان اروپا» یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای است که در ۱۵ سال گذشته به صورت هفتگی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) منتشر شده و در چند سال اخیر، با تهیه‌کنندگی و صداپیشگی عادل فردوسی‌پور از شبکه ورزش سیما پخش شده است.
 
فردوسی‌پور در یک سال و نیم اخیر و پس از حذف «۹۰»، برنامه «فوتبال ۱۲۰» را در مقام تهیه‌کننده و برنامه تامینی «مجله لیگ قهرمانان اروپا» را در مقام تهیه‌کننده و صداپیشه روی آنتن تلویزیون داشته است.
 
حال با حذف این برنامه از آنتن سیما، برنامه «فوتبال ۱۲۰» تنها حضور این برنامه‌ساز شاخص را در شبکه‌های تلویزیون رقم خواهد زد. اگرچه این برنامه نیز در فصل جدید مسابقات فوتبال روی آنتن نرفته، اما فردوسی‌پور به تازگی وعده بازگشت آن برای فصل جدید را مطرح کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر