کد خبر: 94941
A

جزییات دومین جلسه مجازی ریش سفیدان اصلاح‌طلب با ریاست خاتمی

مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات متداول خود در فضای مجازی اسکایپ و با ریاست حجه الاسلام والمسلمین خاتمی شب گذشته تشکیل جلسه داد.

جزییات دومین جلسه مجازی ریش سفیدان اصلاح‌طلب با ریاست خاتمی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات متداول خود در فضای  مجازی اسکایپ و با ریاست حجه الاسلام والمسلمین خاتمی شب گذشته تشکیل جلسه داد.

بنابر خبری که مجمع روحانیون مبارز برای رسانه ها ارسال کرده؛ در این جلسه مروری بر اخبار مختلف سیاسی وفرهنگی شد ، سپس انتخابات آمریکا و انعکاس گسترده آن در اکثر کشورها و در داخل کشور مورد گفتگو قرار گرفت .

اخبار گسترش روز افزون کرونا و جان باختن روزانه صدها نفر از هموطنان عزیز همزمان با مشکلات طاقت فرسای معیشتی بخش اعظم اقشار مختلف جامعه بسیار تکان دهنده بود.

در این جلسه  کمیته منتخب مجمع روحانیون مبارز، ویژه انتخابات ریاست جمهوری، گزارش تفصیلی  خود را به شورای مرکزی ارایه  کرد.

کمیته انتخابات نقاط مشترک نظرات گروههای اصلاح طلب که در اختیار کمیته قرار داده بودند در محورهای زیر به جلسه ارایه دادند: 

 ۱_ ضرورت جلب توجه مردم در سراسر کشور به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری،

  ۲ - بازتعریف رابطه نهاد حاکمیت و اصلاح طلبان.

 ۳- تبیین منسجم مجدد تفکر اصلاح طلبی و ... 

همچنین مجمع با تقدیر از کمیسیون انتخابات بر ادامه کار فشرده آنان برای بررسی شرائط برگزاری  انتخاباتی که نمایندگان اقشار مختلف و سلائق گوناگون بتوانند در آن حضور داشته باشند تاکید نمود، 

اعضاء مجمع معتقد هستند انتخاباتی می تواند موجب مشارکت فعال و حضور حداکثری باشد که برخوردار از آزادی در تراز ملت  ایران باشد تا در مقایسه با انتخابات هائی که در سایر کشورهای آزاد دنیا برگزار می شود مایه افتخار و مباهات جمهوری اسلامی گردد وهویت  نهاد جمهوریت نظام  در آن تبلور درخشنده داشته باشد .

 

اعضاء مجمع روحانیون ابراز امیدواری کردند که انتخابات ریاست جمهوری در چنان بستری از آزادی های سیاسی و اجتماعی برگزار شود که برگزیده آنان و اصلاح طلبان بتواند به  وعده هائی که برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و آزادیهای فردی واحیاء شعارهای اولیه انقلاب می دهد  اقدام نماید.

 

اعضاء مجمع تاکید داشتند که اصلاح طلبان  وظیفه دارند که در شرایط سخت فعلی برای برون رفت  کشور از سیطره هر آن چه کیان آن را تهدید می کند تلاش نماید.

اگر جامعه احساس کند که شرایط انتخاب آزاد در تراز جمهوری اسلامی وجود دارد و نقش موثری برای آینده خود می تواند ایفا کند، با حضور حداکثری و با انتخاب فرد شایسته و توانا برای انجام وظائف سنگین خود  نشاط وانسجام پیدا خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر