کد خبر: 94944
A

پخش نسکافه مسموم در میان رانندگان خط مهر آباد تهران و سرقت از ۱۱ نفر +جزییات

سرهنگ "مسلم قاسم آبادی " رئیس کلانتری 119 مهرآباد گفت: اوایل هفته جاری چند نفر از شهروندان که راننده تاکسی های اینترنتی بودند، با مراجعه به کلانتری شکایاتی با موضوعات مشابهی را مطرح کردند. مالبختگان مدعی شدند که پس از مصرف نسکافه بیهوش شده و در ادامه نیز لوازمشان از قبیل کیف پول، گوشی هوشمند و لوازم خودرو توسط سارقان مسافر نما به سرقت رفته است.

پخش نسکافه مسموم در میان رانندگان خط مهر آباد تهران و سرقت از ۱۱ نفر +جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ "مسلم قاسم آبادی " رئیس کلانتری 119 مهرآباد گفت: اوایل هفته جاری چند نفر از شهروندان که راننده تاکسی های اینترنتی بودند، با مراجعه به کلانتری شکایاتی با موضوعات مشابهی را مطرح کردند.

وی افزود: شاکیان اعلام کردند که مسافری را سوار ماشین کرده و او دو مقصد را تعیین کرد که در مقصد اول مسافر تنها بوده و در مقصد دوم نفر دوم و همدستش را سوار ماشین کرد که در ادامه بعد از ایجاد رابطه دوستانه و جلب اعتماد رانندگان، به آن ها نسکافه تعارف کردند.

سرهنگ قاسم آبادی ادامه داد: مالبختگان مدعی شدند که پس از مصرف نسکافه بیهوش شده و در ادامه نیز لوازمشان از قبیل کیف پول، گوشی هوشمند و لوازم خودرو توسط سارقان مسافر نما به سرقت رفته است.

وی افزود: ماموران با توجه به اهمیت موضوع به موقعیت اعلامی توسط رانندگان اعزام شدند و با هماهنگی مقام قضایی تصاویری از دوربین های مداربسته اخذ شد. در بازبینی تصاویر مشخص شد که یکی از متهمان جزو سارقان معروف بود و بارها توسط ماموران کلانتری مهرآباد دستگیر شده است.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد تصریح کرد: دستور ورود به مخفیگاه متهم توسط مقام قضایی صادر شد و ماموران در عملیاتی وارد مخفیگاه متهم شده و او را دستگیر کردند، در ابتدا متهم منکر هرگونه سرقت شد که ماموران پس از به نمایش گذاشتن تصاویر دوربین های مداربسته برای این فرد، وی مجبور به اعتراف انجام اعمالش شد و همدستش را نیز معرفی کرد.

وی افزود: نفر دوم نیز درعملیاتی دستگیر شد و در نهایت آن ها به بیش از 11 فقره سرقت به این شیوه اعتراف کردند. پس از شناسایی 6 نفر از شکات، پرونده تشکیل و متهمان به مقام قضایی معرفی شدند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر