کد خبر: 94960
A

جزییات تکاندهنده فروش نوزدان در ۱۵ سایت ایرانی معروف + جزییات

رئیس پلیس فتای تهران گفت: پدیده فضای مجازی وقوع برخی جرایم را تسهیل کرده و جرایمی از قبیل خرید و فروش نوزاد را تبدیل به جرایم تکامل یافته کرده، در این خصوص حدود ۱۵ سایت و حساب برای فروش نوزدان در فضای مجازی کشف شده است.

جزییات تکاندهنده فروش نوزدان در ۱۵ سایت ایرانی معروف + جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس پلیس فتا تهران گفت: پدیده فضای مجازی وقوع برخی جرایم را تسهیل کرده و جرایمی از قبیل خرید و فروش نوزاد را تبدیل به جرایمم تکامل یافته کرده، در این خصوص حدود ۱۵ سایت و حساب برای فروش نوزدان در فضای مجازی کشف شده است.

سرهنگ داود معظمی گودرزی با اشاره به جرایم تکامل یافته افزود: پدیده فضای مجازی وقوع برخی جرایم را تسهیل کرده و جرائمی از قبیل خرید و فروش نوزاد را تبدیل به جرایم تکامل یافته کرده است؛ در این خصوص حدود ۱۵ سایت و حساب برای فروش نوزدان در فضای مجازی کشف شده است.

وی ادامه داد : پس از پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم که تمامی این جرائم بوسیله فرد خاصی مدیریت می‌شود و با اقدامات صورت گرفته درپلیس فتا طی ۴۸ ساعت توانستیم تا دو نوزاد چند ماهه و چند روزه را پیدا کنیم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: پیگیری‌های پلیس فتا مخصوص امروز و دیروز نیست و همکاران ما همیشه در این حوزه فعالیت دارند. نکته مهم تر در خرید و فروش نوزاد توسط سایتهای مختلف این است که در بسیاری از این معاملات حتی نوزادی به فروش نمی‌رسد و توسط آگهی هایی که در فضای مجازی انتشار می یابد کلاهبرداری از خواهان نوزادان صورت می‌گیرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر