کد خبر: 95057
A

روایت عضو شورای شهر تهران از دیدارش با مهدی کروبی

جت نظری، عضو شورای شهر تهران، با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پس از چند سال از آخرین دیداری که به همراه همسرم با مهدی کروبی داشتیم و پس از چند ماه پیگیری‌های زیاد از خانواده، دوباره فرصت دیدار با ایشان در محل حصر و البته در کنار همسر و فرزندم را پیدا کردم. خوش‌بختانه دبیرکل حزب اعتمادملی از روحیه‌ای عالی برخوردار است و وضعیت جسمی‌شان هم نسبت به ماه‌های قبل خوب است. هرچند در این یازده سال حصر، گرد پیریِ مشهود بر چهره‌شان نشسته، اما هنوز حافظه‌ای مثال‌زدنی برای یادآوری اتفاقات مهم چند دهه اخیر ایران دارند و حصر خانگی و محدودیت‌ها در دسترسی به اطلاعات هم نتوانسته ایشان را از جامعه دور کند.

 روایت عضو شورای شهر تهران از دیدارش با مهدی کروبی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت نظری، عضو شورای شهر تهران، با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پس از چند سال از آخرین دیداری که به همراه همسرم با  مهدی کروبی داشتیم و پس از چند ماه پیگیری‌های زیاد از خانواده، دوباره فرصت دیدار با ایشان در محل حصر و البته در کنار همسر و فرزندم را پیدا کردم.

 

خوش‌بختانه دبیرکل حزب اعتمادملی از روحیه‌ای عالی برخوردار است و وضعیت جسمی‌شان هم نسبت به ماه‌های قبل خوب است. هرچند در این یازده سال حصر، گرد پیریِ مشهود بر چهره‌شان نشسته، اما هنوز حافظه‌ای مثال‌زدنی برای یادآوری اتفاقات مهم چند دهه اخیر ایران دارند و حصر خانگی و محدودیت‌ها در دسترسی به اطلاعات هم نتوانسته ایشان را از جامعه دور کند. به‌خوبی از وضع معیشتی مردم و گلایه‌ها اطلاع دارند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر