کد خبر: 95064
A

المپیک توکیو با حضور تماشاگران برگزار می شود

رئیس کمیته بین المللی المپیک اطمینان دارد تماشاگران می‌توانند بازی‌های المپیک را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

 المپیک توکیو با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای نخستین بار بعد از بحران کرونا قرار است هفته آینده بازدیدی از توکیو میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک داشته باشد.

باخ و دیگر نمایندگان IOC قرار است در این بازدید ۴ روزه که از یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود با یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن هم گفت وگویی داشته باشند.

اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک عصر روز گذشته نشستی را برگزار و در خصوص بازی‌های به تعویق افتاده توکیو نیز بحث و مذاکره کردند.

توماس باخ درباره سفر به توکیو، اظهارداشت: پیامی که می‌خواهم در سفر به توکیو به مردم ژاپن ارائه دهم این است که ما متعهد به انجام بازی‌های ایمن هستیم.

رئیس کمیته بین المللی المپیک همچنین درباره ساخت واکسن فایزر، عنوان کرد: موج اول واکسیناسیون که ما از آن حمایت می‌کنیم برای افراد نیازمند و گروه‌های پرخطر است.

باخ یادآور شد: این واکسن برای پرستاران و پزشکانی است که جامعه ما را زنده نگه می‌دارند. در این زمینه ما بحث‌های بیشتری را با همه کارشناسان خواهیم داشت.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با خوشبینی از برگزاری این بازی‌ها گفت که بیشتر و بیشتر مطمئن است تعداد معقولی از تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را خواهند داشت. تعداد و چگونگی آن بستگی به شرایط دارد.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر