کد خبر: 95090
A

اعتراف جیب برهای بازار تره بار تهران به ۲۵ فقره جیب بری

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق و اعتراف به ۲۵ فقره جیب بری در بازار تره بار و اتوبوس BRT خبرداد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

اعتراف جیب برهای بازار تره بار تهران به ۲۵ فقره جیب بری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق و اعتراف به ۲۵ فقره جیب بری در بازار تره بار و اتوبوس BRT خبرداد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: نوزدهم مرداد ماه امسال خانمی با در دست داشتن دستوری از دادسرای ناحیه ۱۰ تهران به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهارکرد، گوشی موبایلش در بازار میوه و تره بار خانی آباد از داخل کیفش سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آوردند، گوشی سرقتی در اختیار خانمی به نام سمیرا است، توضیح داد: در رصد‌های اطلاعاتی به دست آمد سمیرا سابقه دار بوده و پیش‌تر چندین مرتبه دستگیر شده است.

این مقام انتظامی افزود: مخفیگاه سمیرا در حوالی میدان حر شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی سمیرا در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا ۲ دستگاه گوشی سرقتی نیز کشف شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به خرید گوشی‌های سرقتی از زن و مردی به نام شیرین و مراد اعتراف کرد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه شیرین و مراد در حومه تهران شناسایی و هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزخانی گفت: هر دو متهم که سابقه دار هستند به ۲۵ فقره جیب بری در بازار میوه و تربار و خطوط BRT و فروش گوشی‌های سرقتی به سمیرا اعتراف کردند.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از دستگیری تمامی اعضای باند با تلاش کارآگاهان ۲۲ تن از مال باختگان شناسایی شدند و هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر