کد خبر: 95160
A

«شیطان بازار» تهران تعطیل شد

شهردار منطقه 19 تهران اعلام کرد: جمعه بازار خلازیل معروف به «شیطان بازار» طی اجرای یک طرح ضربتی توسط شهرداری تعطیل شد.

«شیطان بازار» تهران تعطیل شد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی توکلی، شهردار منطقه 19 تهران درباره تعطیل شدن، جمعه بازار خلازیل اظهارداشت: فروشندگان این بازار بیش از یک دهه است بساط خود را روزهای جمعه در بازاری معروف به «شیطان بازار» در معرض فروش می گذاشتند که این روزبازار محل تجمع و کسب وکار افرادی است که بدون رعایت هیچ گونه پروتکل بهداشتی اجناس خود را که اغلب مشکوک به مسروقه هستند در معرض فروش گذاشته و علاوه بر اینکه فعالیت و تجمع آن ها تهدیدی برای شیوع کرونا محسوب می شود، آلودگی ها و مزاحمت هایی را نیز برای ساکنین این نقطه از شهر تهران به همراه داشت.

وی افزود: در همین راستا نیز طی هماهنگی های انجام شده برای جمع آوری و تعطیلی این روزبازار، نیروهای شهرداری این منطقه از ورود بیش از 3 هزار خودروی بساط گستر و خریداران به آن خودداری کردند و این بازار به طور کامل تعطیل شد.

شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به مسدودسازی 11 نقطه ورودی به جمعه بازار با استفاده از100 بشکه ترافیکی، کاشن تانک و علائم ترافیکی و نیوجرسی، افزود: به منظور اجرای این طرح ویژه، ضمن استقرار 20 خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، 14 اکیپ گشت راهور، 4 اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و 150 نیرو در محدوده این روزبازار مستقر شدند.

توکلی تصریح کرد: این طرح طی دوشب گذشته با حضور و مشارکت فعال نیروی انتظامی، راهور، کلانتری 152 خانی آباد نو، یگان حفاظت شهرداری تهران و شورایاران محله شهید کاظمی اجرا شد.

به گفته وی به منظور اطلاع رسانی درخصوص تعطیلی این جمعه بازار ضمن اکران بنر در 12 نقطه قبل از ورودی بازارچه، بنرهایی نیز در نقاط مسدود شده از روزهای قبل نصب شده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر