کد خبر: 95251
A

زد و بند برای تعیین مدیرعامل جدید پتروشیمی آبادان

پس از حواشی ایجاد شده برای محسن علوی عطا آبادی مدیرعامل فعلی پتروشیمی آبادان، به دلیل فساد اخلاقی مدیران شستا تصمیم به تغییر مدیرعامل این شرکت نمود و به زودی فرد جدیدی برای مدیرعاملی این پتروشیمی معرفی خواهد شد.

زد و بند برای تعیین مدیرعامل جدید پتروشیمی آبادان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از حواشی ایجاد شده برای محسن علوی عطا آبادی مدیرعامل فعلی پتروشیمی آبادان، به دلیل فساد اخلاقی مدیران شستا تصمیم به تغییر مدیرعامل این شرکت نمود و به زودی فرد جدیدی برای مدیرعاملی این پتروشیمی معرفی خواهد شد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل فعلی که با رفتن از مجموعه منافع خود را در خطر میبیند، با لابی گسترده و زد و بند قصد دارد یکی از افراد نزدیک به خود را جایگزین نماید. در همین راستا فرجادنیا، مدیر HSE پتروشیمی مارون، و قاسم نژاد، عضو فعلی هیئت مدیره آبادان، با لابی مدیرعامل فعلی به شستا معرفی شده‌اند تا جایگزین ایشان شده و در عوض منافع تیم فعلی ایشان در مجموعه حفظ شود.

باید دیدمدیرعامل جوان شستا به زد و بندهای اینچنینی پی خواهد برد و مانع از انتصاب‌هایی میشود که در خارج از چارچوب‌های قانونی برنامه ریزی شده است یا خیر؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • سمیرا

    با سلام
    ضمن تشکر از مدیران محترم ،شجاع سایت دیدبان ایران که با روشنگری از زد و بند پشت مدیر فاسد که فساد آن برای همگی محرز می باشد
    خداوند خیرتان بدهد

ارسال نظر