کد خبر: 95307
A

قربانیان کرونا غریبانه در دل خاک/ تصاویر

این روزها کرونا بیش از هر وقت دیگری سخت جولان می دهد ودر پس این هیاهویی که به راه انداخته ، بی رحمانه، عزیزانمان را از ما می گیرد و متعاقب آن بهشت زهرا(س) نیز بیش از روزهای کرونایی گذشته، میزبان ضجه های ناباورانه بازماندگانی ست که این ویروس منحوس، عزیزی را از آنها گرفته است.

قربانیان کرونا غریبانه در دل خاک/ تصاویر

به گزارش دیده بان ایران؛ این روزها کرونا بیش از هر وقت دیگری سخت  جولان می دهد ودر پس این هیاهویی که به راه انداخته ، بی رحمانه، عزیزانمان را از ما می گیرد و متعاقب آن  بهشت زهرا(س) نیز بیش از روزهای کرونایی گذشته، میزبان ضجه های ناباورانه بازماندگانی ست  که این ویروس منحوس، عزیزی را از آنها گرفته است. پدری داغدار فرزند و زنی داغدار همسر، کودکی در فراق مادر و خواهری در فراق برادر. کووید 19 پیر و جوان، زن و مرد و کودک ومیانسال نمی شناسد و همه را یکسان به مرگ تهدید می کند و درمیانه این کارزار آنچه به چشم می آید و دل را می آزارد، غربت عجیب متوفیان و قربانیان کروناست. آنها سریع وغریبانه در خاک می آرامند و هنوز گرد آهک و خاک در فضا پخش است که همراهانشان از بیم ویروس کرونا  مجبور به ترک آنها می شوند و این در حالی است  که هر کدام آنها بی گمان، سزاوار شایسته ترین مراسم تدفین هستند.

 

 

T69V3tyBdEBb R6HRWFbWtjbj FoGmZ4VflB4T ZQLziR9MO1xt jOS2wn1SOAQU OQ04do5Y5FgV 1AAyzp1k8pbf 6iwGWlsbPADh jhcg7s7BaSXm zyuPCPnkfWlj dRoM1Vev6jer iDBedcyGVcnC 6cYLnie7zmGJ itB2nhckvfzM Mr1yqPXnfAxP U53mDyu995R5
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر