کد خبر: 95335
A

خودکشی های سریالی دانش‌آموزان در رامهرمز/ یک دختر ۱۵ ساله خود را حلق آویز کرد

یک خبرنگار محلی در خوزستان از وقوع چندین خودکشی سریالی در میان دانش آموزان خوزستانی خبر داده است قضیه از این قرار است که یک دختر دانش آموز ۱۵ ساله در عین بی اطلاعی و بی‌خبری خانواده‌اش و نا روشن بودن علت این عمل خود را حلق آویز میکند که پس از چندی منجر به فوت وی می‌شود، این در حالی است که از اول مهرماه سال جاری تا این حادثه متاخر شاهد ۵ خودکشی مشابه از این دست بوده‌ایم.

خودکشی های سریالی دانش‌آموزان در رامهرمز/ یک دختر ۱۵ ساله خود را حلق آویز کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فردین آذریان خبرنگار محلی خوزستان، در گزارشی نوشت: خودکشی چند دانش آموز نوجوان رامهرمزی در ماه های اخیر، نگرانی های بسیاری برای خانواده ها ایجاد کرده است.

شامگاه روز جمعه ۲۲ آبان ۹۹ خبری تکان دهنده مبنی بر فوت یک دختر رامهرمزی بر اثر خودکشی همه رسانه‌های محلی و استانی را درنوردید.

 پیش از این خودکشی پر ابهام، طی یک ماه گذشته، ۵ خودکشی مشابه در میان دانش‌آموزان این شهرستان رخ داده است.

 

قضیه از این قرار است که این دانش آموز ۱۵ ساله در عین بی اطلاعی و بی‌خبری خانواده‌اش و نا روشن بودن علت این عمل خود را حلق آویز میکند که پس از چندی منجر به فوت وی می‌شود، این در حالی است که از اول مهرماه سال جاری تا این حادثه متاخر شاهد ۵ خودکشی مشابه از این دست بوده‌ایم.

 

رستمی رئیس آموزش و پرورش رامهرمز اختلافات خانوادگی، تعصبات کورکورانه، تعرضات فکری و عاطفی و عدم پاسخگویی به نیازها و اقتضائات زیستی را از علت‌های این رخداد تلخ‌ عنوان کرده است.

او گفته از ۲۷ هزار دانش آموز رامهرمزی دستکم ۴ هزار دانش‌آموز از داشتن تلفن همراه برای ادامه تحصیل در سال جدید تحصیلی محروم بوده‌اند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز همچنین به صراحت دلیل خودکشی یکی از دانش‌آموزان دختر را مخالفت خانواده با تهیه تلفن همراه و عدم امکان ادامه تحصیل این نوجوان عنوان کرده است.

منبع: عصر اران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر