کد خبر: 95694
A

نایب رئیس سازمان پی وان فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی: پس از کرونا برنامه هایمان را با قدرت و‌ جدیت بیشتری ادامه خواهیم داد/ ورزش حرفه ای باید توسط اهل فن اداره شود

پیشکسوت رشته های رزمی ایران گفت: ورزش حرفه ای در کشورمان پتانسیل بسیار بالایی دارد که اگر حمایت شده و توسط اهل فن اداره شود، جایگاه ایران در ورزش جهان را ارتقا خواهد بخشید.

نایب رئیس سازمان پی وان فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی: پس از کرونا برنامه هایمان را با قدرت و‌ جدیت بیشتری ادامه خواهیم داد/ ورزش حرفه ای باید توسط اهل فن اداره شود

به گزارش سایت دیده بان ایران، « آرش آرمین » ابتدا در مورد علاقه وافر خود به شغل مربیگری اظهار داشت: من در کیوکوشین، بوکس و کشتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شدم، اما به دلیل مصدومیت، خیلی زود به جرگه مربیان پیوستم.

وی افزود: من علاقه زیادی به مربیگری دارم و در این حدود ۲۵ سال حضورم در ورزش، شاگردان زیادی را پرورش داده‌ام. مربیگری برای من عشق است و‌ تا جان در بدن دارم، به ورزش کشورم و جوانان مملکتم خدمت می کنم.

نایب رئیس سازمان پی وان فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، در ادامه به حضور دو قهرمان ایران در مسابقات بلاروس اشاره کرد و گفت: محمد‌ نعیمی و ندا کوثری دو قهرمان خوب کشورمان هستند که با حمایت های سازمان پی وان و استاد « محمد قربانی » ریاست سازمان، عازم رقابت های بلاروس شدند که امیدواریم با دست پر به کشور بازگردند.

آرمین در مورد سازمان پی وان و فعالیت های بین المللی اش نیز تصریح کرد: سال گذشته و قبل از شیوع کرونا، ۱۵ ورزشکار به جمهوری آذربایجان اعزام کردیم که آخرین بار آن، حضور در جام‌ ریاست جمهوری این‌ کشور بود ‌که موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدیم.

وی افزود: برای آینده و پس از بیماری کرونا، در کل کشور فراخوان خواهیم گذاشت تا نسبت به جذب قهرمانان نخبه و اعزام آنها به مسابقات معتبر بیم المللی، اقدام کنیم.

نایب رئیس سازمان پی وان ادامه داد: با کشورهای: ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، انگلستان، بلاروس، آلمان، گرجستان، هلند، آمریکا و کانادا، ارتباطات بسیار خوبی داریم که این ارتباط و مراودات ورزشی را در کل دنیا گسترش خواهیم داد.

مربی قهرمان پرور ورزش های رزمی ایران در پایان، ضمن تشکر از مهندس « بهتری » رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، در مورد شرایط ورزش حرفه ای در کشورمان یادآور شد: ورزش حرفه ای در ایران پتانسیل خوبی دارد که اگر مورد حمایت قرار گیرد و در مسیر صحیح هدایت شده و توسط اهل فن اداره شود، دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای ورزش کشور در میادین ‌بین‌المللی و جهانی در پی خو اهد‌ داشت.

1

2

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر