کد خبر: 95739
A

سعید آذری: فولاد خوزستان از محمود فکری شکایت کرده است

سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: ما از باشگاه استقلال شکایتی نکردیم بلکه از جناب آقای فکری شکایت کرده ایم. نباید همه را هم گره بزنیم. آقای فکری یک شخصیت حقیقی دارد که ایشان در کنار زمین به بچه های ما و خانواده هایمان توهین کرده است.

سعید آذری: فولاد خوزستان از محمود فکری شکایت کرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید آذری در آخرین واکنشش به ویدئوی سرمربی استقلال در گفت و گویی تلویزیونی گفت:"بازی فوتبال چالش های خاص خودش را دارد بخصوص وقتی تیم بزرگی مثل استقلال بازی را جلو می افتد نمی تواند نتیجه را حفظ کند و گل مساوی را می خورد و بعد از دریافت آن فشارهای زیادی روی دروازه اش هست  تنش هایی روی نیمت تیم به وجود می آید."


مدیرعامل فولاد خوزستان در ادامه گفت:"وقتی سرمربی محترم استقلال با بازیکن خودی درگیری پیدا می کند و نمی تواند خودش را کنترل کند قاعدتا بازی را واگذار می کند این مزید بر علت شود که چنین رفتاری انجام بدهد."


آذری در ادامه با بیان " ببخشیدوقتی  صحبت می کنم صدایم بالا نمی آید" نشان داد که ظرف روزها و ساعت های گذشته تحت فشار بوده است. او اضافه کرد:" وقتی بازی بزرگی را می بازید ری اکشن هایی نشان می دهید اما تحت هیچ شرایطی در زمین فوتبال اینکه کی شروع کرد و کی پایان داد مهم نیست. این مهم است که  چقدر بتوانید برخودتان مسلط باشید و بپذیرید تیمی که مقابلش بازی کردید تیم شایسته ای است و باخت را به شما تحمیل کرده."


او در ارتباط با مصاحبه پرویز مظلومی که گفته بود فحاشی از نیمکت فولاد و از سوی برخی افراد چون محمد علوی سرپرست این تیم بوده است هم گفت:" آقای مظلومی اشتباه کردند. پرویزخان بزرگ ما است و دیروز هم مکالمه تلفنی با آقای نکونام داشت. آقای علوی را همه دیگر در این سال ها می شناسند و بازیکنی که در تیم ملی کشورمان بازی کرده است. اصلا هیچگاه ادبیات ما اینگونه نبوده است که فحاشی کنیم. نیمکت مبارزی داریم و این مبارز بودن کاملا مثبت ست. فولاد برد مساله مهم این است."


آذری با اشاره به حرف های سرمربی استقلال هم گفت:" از محمود فکری تعجب کردم. من ۲۵ سال است او را می شناسم و تا به حال اینقدر عصبی ندیده بودمش."

 

مدیرعامل فولاد با بیان اینکه از فکری شکایت کرده است گفت:" ما از باشگاه استقلال شکایتی نکردیم بلکه از جناب آقای فکری شکایت کرده ایم. نباید همه را هم گره بزنیم. آقای فکری یک شخصیت حقیقی دارد که ایشان در کنار زمین به بچه های ما و خانواده هایمان توهین کرده است. نمی خواهم ماجرا را زیاد احساساتی کنم اما این درست است زمانی که همسر من در اهواز روی تخت بیمارستان جان می کند به خانواده ام فحش ناموسی بدهند. هرکدام از آقایان ادعا دارد که آذری باید خودش را کنترل کند خودش را در این شرایط بگذارد. هرچند ما خیلی محترمانه صحبت کردیم."


او افزود:" گویی که نیمکت ما شما را تحریک کرد آیا باید فحش ناموس بدهید. اگر خدای نخواسته بازی بعدی را ببازید که کار به جاهای باریک می کشد و فاجعه رخ می دهد. نیمکت استقلال با احترامی که برایشان قائل هستم اما رفتارهایی انجام دادند که تا به حال ندیده بودیم. آقای فکری می تواند مربی بزرگی در فوتبال ما شود اما باید بداند فوتبال برد و باخت دارد. دنیای مربیگری متفاوت است و باید شاگردانت را تربیت کنی نه اینکه اول با دیاباته درگیر شوی و بعد تمرکزت را آنقدر از دست بدهی که متوجه نشوی تیمت ده نفره بازی می کند و در نهایت هم بازی را از دست بدهید. معتقدم باشگاه استقلال و هواداران واقعی استقلال هم این رفتار را نمی پسندند. من بازهم می گویم که ما از باشگاه استقلال شکایتی نداریم و محمود فکری عزیز هم انشالله می آید کمیته انضباطی و پاسخ می دهد."


آذری در بخش پایانی صحبت هایش در ارتباط با اینکه آیا نامزد ریاست فدراسیون خواهد شد ؟ گفت:" تا این لحظه تصمیم نهایی دارم هرچند  پریروز دیدم یکی از مدیران عالیرتبه ورزش شاخصه های رئیس جدید را تعریف کرد که  باید ببینیم در این شاخصه ها می گنجم یا نه؟ اگر شامل حال من باشد یقینا دوست دارم از این تجربه ۲۳-۲۴ ساله مدیریت ورزشی استفاده کنم.اگر عزیزان اجازه بدهند."

 

منبع: ورزش سه

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر