کد خبر: 95797
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه: اصلاح‌طلبان در حال جمع آوری امضا برای نامه «جام زهر دوم »هستند

خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمع آوری امضا توسط تعدادی از اصلاح طلبان خارج و داخل کشور درباره بازگشت به برجام و مذاکره با آمریکا هستند خبر داد: اعضای مرکزی حزب سابق مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب از عوامل پیگیر برای تهیه و جمع آوری امضای این نامه هستند و از حاکمیت نظام جمهوری اسلامی خواسته‌اند از این فرصت استفاده نماید.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: اصلاح‌طلبان در حال جمع آوری امضا برای نامه «جام زهر دوم »هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس مدعی شده است که جمعی از اصلاح‌طلبان در حال جمع آوری امضا برای یک بیانیه جمعی هستند که در آن خواستار بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم‌ها شده‌اند.

آنان در این بیانیه نوشته‌اند:

به‌ نظر ما امروز ایران در شرایطی است ‌‌که جریان‌های سیاسی، در استفاده از فرصت به‌دست‌آمده هم‌صدا شوند و زمینه‌ساز تسریع بازگشت آمریکا به برجام و مشوق بازگشت ایران به تعهدات برجامی (در صورت لغو تحریم‌ها) شوند.

اعضای مرکزی حزب سابق مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب از عوامل پیگیر برای تهیه و جمع آوری امضای این نامه هستند و از حاکمیت نظام جمهوری اسلامی خواسته‌اند از این فرصت استفاده نماید.

محسن امین زاده نیز اخیرا گفته است: با وجود همه این دشواری ها، شکست ترامپ موقعیت و منزلتی برای ایران ایجاد کرده که می تواند سرافراز به مذاکره با دولت جدید امریکا بنشیند و از بحران بین المللی خارج شود و مسیر خردمندانه دیپلماسی مقتدرانه برای دستیابی به مصالح و منافع خود را دنبال کند. فرصتی که می تواند زمینه ساز توسعه ملی در ایران و بازسازی اقتصاد در حال سقوط کشور باشد.

برخی از امضا کنندگان نامه، فاطمه حقیقت‌جو، علی اکبر موسوی خوئینی، رجبعلی مزروعی و نورالدین پیرمؤذن هستند که در خارج از کشور سکونت دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر