کد خبر: 95875
A

بریدن گلوی نوجوان ۱۴ساله در پاکدشت / قاتل فرار کرد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در جریان نزاع و درگیری رخ داده در یکی از مناطق پاکدشت، یک نوجوان ۱۴ ساله با چاقو به قتل رسید

بریدن گلوی نوجوان ۱۴ساله در پاکدشت / قاتل فرار کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران  به نقل از ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ رضا علی‌بخشی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در حوزه کلانتری ۱۲ فرون آباد، ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته توسط عوامل انتظامی مشخص شد که در جریان درگیری و نزاع جمعی، نوجوانی ۱۴ ساله از ناحیه گردن، مورد اصابت عمیق چاقو قرار گرفته و به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل شده است.وی افزود: این نوجوان، به دلیل شدت جراحت وارده، در بیمارستان جان خود را از دست داد.

علی‌بخشی با اشاره به این که به گفته پدر مقتول، قاتل با کمک جمعی از دوستانش از محل متواری شده است اظهار کرد: تیم‌های ویژه اطلاعاتی و پلیس آگاهی، اقدام به بررسی صحنه جرم کرده و نسبت به ردگیری قاتل اقدام کردند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، قاتل به همراه ۴ نفر از عوامل اصلی نزاع، ظرف چند ساعت در یکی از روستاهای پاکدشت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: متهم در بازجویی‌ اولیه اعلام کرد که با مقتول دوست بوده و در حین درگیری، با از دست دادن کنترل خود، مرتکب جنایت شده است.وی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است

 

منبع: رکنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر