کد خبر: 96065
A

ادعای جالب میرتاج الدینی: جریان مدعی اصلاحات در خرابی های کشور «شریک جرم» است/ از بازگشت قره باغ به جمهوری آذربایجان خیلی خوشحالیم

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی گفت: از اراضی قره باغ و بازگشت آن به جمهوری آذربایجان اظهار خوشحالی نموده و امیدوارم بخش‌های باقی مانده نیز هر چه زود تر آزاد گردد.

ادعای جالب میرتاج الدینی: جریان مدعی اصلاحات در خرابی های کشور «شریک جرم» است/ از بازگشت قره باغ به جمهوری آذربایجان خیلی خوشحالیم

به گزارش دیده بان ایران؛  سیدمحمدرضا میرتاج الدینی روز گذشته در صحن علنی مجلس گفت: نسبت به مشکلات و سختی ها و خرابی های کشور جریان مدعی اصلاحات شریک جرم است و نباید خود را کنار کشیده و تطهیر کند زیرا که این دولت را آنها بر سر مردم مسلط ساختند و در دولت یازدهم و دوازدهم در اداره کشور شریک بودند. ملت شریف هم باید هوشیار باشند که جریان ارتجاعی غربگرا می خواهند با دوگانه سازی های کاذب مجدد شیوه های غلط و نسخه های باطل و تجربه شده سازش و عدول از آرمان های انقلاب را تداوم دهند. راه و چاره برون رفت از این وضعیت نابسامان بازگشت به ارزش‌های انقلابی و سیره امامین انقلاب و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال و بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی گفت: از اراضی قره باغ و بازگشت آن به جمهوری آذربایجان اظهار خوشحالی نموده و امیدوارم بخش‌های باقی مانده نیز هر چه زود تر آزاد گردد. توجه به رهنمودهای چهارگانه رهبر فرزانه و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله در این حوزه لازم و ضروری است. آزادی کلیه اراضی اشغالی، عدم تغییر مرزهای بین المللی و حفظ حقوق ارامنه ساکن مناطق آزاد شده و طرد و اخراج تروریست‌های وارداتی و تکفیری از منطقه از جمله تاکیدات است.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر