کد خبر: 96387
A

علیرضا سلیمی: دستگاه امنیتی ما فوق العاده است

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سیلی محکم و انتقام هم وزن را مطالبه مردم در برابر ترور شهید فخری زاده عنوان کرد.

علیرضا سلیمی: دستگاه امنیتی ما فوق العاده است

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا سلیمی با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: دشمنی دشمنان امری مسلم است و با این اقدام صرفا مشت چدنی و چنگال خونی آنها از زیر دستکش مخملی بیرون آمده است. این واقعیت دشمن است و اندکی پرده از چهره آن برداشته شده است. آنها هر گاه زمینه را فراهم ببینند به ما ضربه می زنند.

وی با بیان اینکه دشمنان با پیشرفت و توسعه کشور مخالفند و نمی خواهند اجازه دهند که ایران پیش قراول باشد اضافه کرد: در همیشه تاریخ دانشمندان حرمت داشتند اما چنین وقایعی نشان می دهد که دشمنان امروز ما غدارتر و حیله گرتر از همیشه تاریخ هستند. این درسی برای ما بود که واقعیت دشمن را ببینیم و فریب لبخند بایدن و امثال او را نخوریم. کسانی که دل به لبخند بایدن بستند بگویند که حالا چرا او این ترور را محکوم نمی کند؟ این نشان می دهد آنها در استراتژی با یکدیگر تفاوتی ندارند و بایدن و ترامپ در واقع دو روی یک سکه هستند.

سلیمی ادامه داد: ما امروز باید منسجم تر و جدی تر از قبل کمربندها را ببندیم و برای اقدامات جدی پا در رکاب بگذاریم. اینکه هفت سال راه حل مشکلات کشور در آنطرف آبها جستجو می شد کافی است. ما باید برگردیم و ظرفیت های داخل را فعال کنیم.

این عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به بیانات هفته گذشته رهبری نیز گفت: بر اساس اظهارات ایشان ما باید به فکر خنثی سازی تحریم ها باشیم زیرا مسیر رفع تحریم بی فایده بوده است. دشمن اگر خلأ و ضعفی ببیند ضربه خود را می زند و نفوذ می کند.

سلیمی تاکید کرد: قطعا باید سیلی محکم زده شود و انتقام هم وزن گرفته شود؛ چرا که این خواسته مردم است.

وی همچنین گفت: چرا ما از منافع آژانس هیچ استفاده ای نبردیم و صرفا آژانس بر سر راه ما سنگ اندازی کرده است. آیا وقت تجدید نظر در پروتکل الحاقی نرسیده است؟ امروز زمان اقدام است، باید آستین بالا زد و جاسوس ها را بیرون کرد. این خواست ملت است. نباید زیر پای جاسوس فرش قرمز پهن کنیم. از دست دادن بهترین فرزندان این آب و خاک کافی است.

سلیمی در پایان یادآور شد: ملت ما ملت مقتدری است و دستگاه امنیتی ما هم فوق العاده است. لذا باید پاسخ درخوری بدهیم و نباید اجازه دهیم در مقابل اقدامات دشمن سکوت شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر