کد خبر: 96901
A

اللهیار صیادمنش: گلم به لسترسیتی ۶۰۰هزار یورو می‌ارزید

اللهیار صیادمنش درخصوص گلی که به لسترسیتی زده به گفت: من در دقیقه ۸۱ به میدان رفتم و ۳ دقیقه بعد توانستم روی یک پاس عرضی توپ را به گل تبدیل کنم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

اللهیار صیادمنش: گلم به لسترسیتی ۶۰۰هزار یورو می‌ارزید

به گزارش دیده بان ایران؛ اللهیار صیادمنش با گلی که در دیدار با لسترسیتی در لیگ اروپا به ثمر رساند قدم بزرگی در مسیر پیشرفت برداشت و به کادر فنی، مدیران و هواداران تیم زوریا اعلام کرد برای وقت تلف کردن به این تیم اوکراینی نرفته است. او در همین باره از وضعیتش در این تیم و گلی که زده صحبت کرد. 

ظرف ۹ دقیقه حضور در بازی گل زدی.
بله! من در دقیقه ۸۱ به میدان رفتم و ۳ دقیقه بعد توانستم روی یک پاس عرضی توپ را به گل تبدیل کنم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. 

کلاً کم بازی می‌کنی؟ 
این به خاطر شرایط بدنی‌ام است. 

چطور؟
هوای اوکراین به شدت سرد است و من هم با وضعیتی راهی اینجا شدم که از نظر بدنی در فصل بدنسازی با بازیکنان زوریا هماهنگ نبودم. برای همین سرمربی تیم از من خواست بدنسازی اختصاصی داشته باشم و کم‌کم به ترکیب راه پیدا کنم. برای همین است که در لیگ کلاً در ۴ بازی ۴۸ دقیقه به میدان رفته‌ام و در لیگ اروپا هم در ۴ بازی ۶۵ دقیقه بازی کرده‌ام. 

با این برد باز هم از صعود بازماندید؟
بله! اگر آ.اک آتن مقابل براگا تساوی می‌گرفت شانس ما برای صعود زیاد می‌شد ولی حالا دیگر این بخت را از دست داده‌ایم. البته کسی روی صعود ما حساب باز نکرده بود و همین نتایج هم خیلی برای تیم‌مان خوب است. 

در تیم‌تان با کسی دوست شده‌ای؟
تقریباً با همه خوب هستم ولی خب زبان بلد نیستم. اینجا کسی انگلیسی بلد نیست و همه روسی حرف می‌زنند و فقط یکی از بازیکنان است که بلد است و برای من حکم مترجم را بازی می‌کند. 

روسی یاد نگرفته‌ای؟
خیلی زبان سختی است ولی برخی کلمات را یاد گرفته‌ام. 

گلزنی به لسترسیتی چه حالی داشت؟
معمولی بود. البته چون ۳ امتیازی بود و همه بازیکنان تیم‌مان و کادر فنی خوشحال شدند از این نظر برای خودم هم مهم بود. از طرفی بابت هر برد در لیگ اروپا حدود ۶۰۰ هزار یورو به باشگاه داده می‌شود و از این نظر هم با این گل اتفاق مهمی برای باشگاه رخ داد و مرا تشویق کرد تا باز هم تلاش کنم که گل بزنم. 

اللهیار صیادمنش در زوریا

فکر می‌کنی چه زمانی به ترکیب فیکس راه پیدا کنی؟
هر زمان از نظر بدنی به فرم مطلوب برسم. 

سرمربی تیم شما پس از بازی خیلی از تو تعریف کرد.
او همیشه به من محبت دارد و می‌گوید زودتر بدنم را آماده کنم ولی هوای اوکراین گاهی به ۱۰، ۱۵ درجه زیر صفر می‌رسد و من حتی در داخل آپارتمانم با شال‎گردن می‌نشینم. البته این را خیلی دوست دارم چون می‌دانم که سرما بدنم را مقاوم‌تر می‌کند. فکر می‌کنم ظرف یکی دو ماه بعد بدنم حسابی به این وضعیت عادت کند. 

قراردادت با زوریا چه مدت است؟
یک سال و نیمه قرضی از شاختار به اینجا آمده‌ام. 

شاختار رفت و برگشت رئال‌مادرید را شکست داد.
بله! تیم خیلی خوبی است و من هم در واقع عضو شاختار هستم ولی قرضی به زوریا آمده‌ام. امیدوارم در این مدت این‌قدر پیشرفت کنم که بتوانم فصل بعد به شاختار یا یک تیم خوب بروم. 

اوضاع کرونا در اوکراین چطور است؟
مثل بقیه جاهای دنیا. اینجا هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و همه چیز تحت نظارت دقیق است. 

قرار است لیگ‌تان تعطیل شود؟
هر ساله لیگ اوکراین به مدت ۱۵ روز به علت سرمای بیش از حد تعطیل می‌شود و من در آن مدت فرصت دارم تا عقب‌ماندگی بدنی‌ام را جبران کنم. 

به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟
البته! همه هدفم این است که بتوانم با درخشش در لیگ اوکراین و اروپا نظر اسکوچیچ را جلب کنم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم. 

از استقلال خبر داری؟
همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت کرده‌ام و امیدوارم بهترین نتایج را بگیرد.

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر