کد خبر: 96969
A

سیل در بوشهر و هرمزگان ۷ قربانی گرفت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت:بر اساس ماده های ثبت شده دانشگاه های علوم پزشکی تاکنون هیچ خساراتی به زیر ساخت حوزه سلامت وارد نشده است.تیم های حوزه سلامت در حال ارزیابی و اراعه خدمات به آسیب دیدگان هستند.

سیل در بوشهر و هرمزگان ۷ قربانی گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی خالدی گفت در این مدت شاهد وقوع سیل و آبگرفتگی در استان های کرمان و فارس و بوشهر و هرمزگان بودیم.وی ادامه داد: طی این حوادث دو نفر در استان های بوشهر و هرمزگان مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند .همچنین هفت نفر ؛پنج نفر در استان هرمزگان و دو نفر در استان های بوشهر بر اثر این مخاطره جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت:بر اساس ماده های ثبت شده دانشگاه های علوم پزشکی تاکنون هیچ خساراتی به زیر ساخت حوزه سلامت وارد نشده است.تیم های حوزه سلامت در حال ارزیابی و اراعه خدمات به آسیب دیدگان هستند.

وی در خصوص وضعیت سیلاب و آبگرفتگی در استان های بوشهر از جمله شهرستان های دشتستان ؛گناوه و دیلم نیز گفت:بر اساس ارزیابی تیم های بهداشتی هیچ گونه اسیبی به لوله های آب آشامیدنی وارد نشده است و با بررسی چاه ها ی آب آشامیدنی نیازی ب کلر سنجی نبوده است و خدمات حوزه سلامت در این استان بدون وقفه در حال انجام است.

منبع: ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر